אישיווק השבוע: שרי רכס, מנהלת תקשורת שיווקית ברשת מלונות פתאל




  • שם איש השיווק ותפקיד: שרי רכס, מנהלת תקשורת שיווקית
  • שם החברה: רשת מלונות פתאל
  • שנת הקמה:1999
  • מספר עובדים: 3500
  • פרופיל קצר
    בוגרת היסטוריה כללית באונברסיטת תל-אביב, שנים של עבודה במשרדי פרסום בתפקיד סופרווזירית תפקיד לפני רשת פתאל- מנהלת תקשורת שיוווקית רשת המשביר לצרכן .נשואה +1 .


מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
חיזוק המותג פתאל. בניגוד לרשתות אחרות הפועלות בישראל, רשת פתאל מנהלת מספר מותגים תחת מותג הגג פתאל – גולדן טוליפ, מרידיאן, קלאב מד, מג'יק . האתגר המשמעותי בעבודת השיווק היה לעשות עבודה כפולה – גם לבדל כל אחד מהמותגים כדי לקדם אותו בפני פלח הלקוחות הרלוונטי אליו (מג'יק למשפחות, מרידיאן לסוציו אקונומי גבוה, וכדומה) , ובאותה נשימה – גם לשייך בין כל המותגים למותג הגג של רשת פתאל. הכוונה היתה שכל מותג ישדר ייחודיות אבל השם פתאל יבטיח סטנדרטים אחידים בין המלונות .


בכדי לעשות זאת – נתנו בשנתיים האחרונות דגש רב במהלכי פרסום שלנו על הסגיר של פתאל עם הסלוגן "לאנשים מפונקים במיוחד" .



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פרסום ויחסי צבור כמובן. הם מהווים חלק בלתי נפרד מכל הפעילות השיווקית של החברה .כל מה שנעשה מבחינה שיווקית ולא מועבר בפרסום וביחסי צבור הוא כאילו לא נעשה.- חובה .

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רשת מלונות דן- כל קמפיין עם טאץ בנלאומי. רשת מלונות דן- מיועדת לאנשי עסקים ותיירים ועושה הכל, במסגרת מערך השיווק, לחזק פניה זו .



השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דוד טמיר


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?אוגלבי


· עיתון/ מגזין מועדף- הארץ, טיים אוט.


· דף הבית שלך באינטרנט YNET


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-קפה גו בעזיראלי


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? שברולט


· מהו ג'וב חלומותיך? טלויזיה –מנהלת רכש סרטים וסדרות .(לראות כל היום…)


· חופשה חלומית: ניו-יורק- עם הרבה מזומן .

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח