אישיווק השבוע: תימור גורדון, שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב

אישיווק השבוע: תימור גורדון, שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב



שם החברה: arc אינטראקטיב


שנת הקמה: 2,000


מספר עובדים: 15



פרופיל



תימור גורדון (39) הוא שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב ונציג חברות האינטראקטיב בהנהלת אגוד משרדי הפרסום.



גורדון נולד וגדל בקיבוץ משמר העמק שבעמק יזרעאל, שם למד ועבד שנים ארוכות כבוקר עם סוסים, פרות, ג'יפים והרבה, תוך כדי פלירט אינסופי עם עולם התקשורת- כתיבה, עיתונות, רדיו, קופירייטינג וכו'. הכניסה הרשמית שלו לעולם השיווק הייתה באמצע שנות התשעים כאשר חבר למשפחת תל, מראשוני יזמי האינטרנט הפרסומי בישראל, איתם עבד על מספר פעילויות פרסומיות ושיווקיות באינטרנט, כשהמרכזית בהן הייתה הקמת yad2. בשנת 2000 חבר הוא ליאיר גלר ומשה נסיס להקמת חברת האינטראקטיב arc, בה הוא שותף ומנכ"ל מאז.



גורדון, "נשוי באושר שגדל מיום ליום ואבא לשתי בנות מדהימות", מתחיל לתכנן ממש בימים אלו את החיים שמעבר למשבר גיל הארבעים, ו"הם נראים מעניינים ומאושרים במיוחד." האני מאמין השיווקי שלו כולל את בראש ובראשונה את "פילוסופית עבודת הבוקר" כשהעומד מאחוריה הוא שהיא "פילוסופיה המונעת ממחשבה טהורה של מובילות וקבלת החלטות באמצעות זיהוי חלונות הזדמנויות, העצמת אינטואיציות ושקלול תמידי של אלטרנטיבות". לדבריו הפילוסופיה הזו התפתחה והשתכללה לתפיסת הניהול המשרתת אותו היום. האני מאמין השני (והלא פחות בחשיבותו) הוא מה שאביו מכנה "סוד הקיצור" – תמצות מסרים.



חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide נמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס. החברה מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם.



arc אינטראקטיב עוסקת בכל מגוון הפעילות האינטראקטיבית- תכנון והפקת פעילויות שיווקיות cross-media והפקת קמפיינים אונליין, הפקת סרטי אנימציה למדיה אלקטרונית (טלוויזיה, מסכים אלקטרוניים, קולנוע), הפקת ותחזוקת אתרי אינטרנט, בנית מיניסייטס שיווקיים, קידום במנועי חיפוש SEM, פרסום גרילה בפורומים וטוקבקים, שיווק ויראלי(e-mail marketing), משחקים, פרסום בסלולרי, וכמובן תכנון, רכישת ומעקב מדיה אונליין באינטרנט.



1) מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"הצעד המרכזי שעשינו היה ראשית ללקוח: בנית הקונספט לכלל ביטוח "הפנסיונרים של הדור החדש", לראשונה נעשה שימוש באנשים צעירים על מנת להסביר שפנסיה מתחילים לתכנן כבר בגיל צעיר. צעד חשוב נוסף היה פנימה, לארק, וכלל יצירת מבנה חברה חדש בליווי צמוד של חברה ליעוץ ארגוני וגיוס אנשים מצויינים לחברה."



2) על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"על כולן ועל אף אחת, אני לא מאמין ב"סטנד אלון", התמהיל הנכון- ה"cross platform" הוא הפעילות הנכונה עליה לא הייתי מוותר. אם בכל זאת חייבים- על " word of mouth" אני לא מוותר, אין כמו המלצה של גורם מוכר ומהימן."



3) מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"הבלוג שלי בדמרקר קפה שיוחד כולו למהלך שיווקי להשקת הטלפון המתקדם בעולם, Nokia N95 https://nokia.cafe.themarker.com/view.php?u=52685 והמהלך החכם של שברולט באתר ג'יידייט שהביא לתוצאות נפלאות https://www.arcmedia.co.il/umi/firstLove



4) תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אבחר בפעילות פרסומית- המהלך התקדימי ופורץ הדרך של Y&r interactive לקולגייט, שילוב מבריק של רעיון גדול, חשיבת מדיה, טכנולגיה חדשנית והנעה לפעולה שיוצרת חשק לקניה. מבריק ומעורר קנאה!".


5) 30 שניות על…


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "מייקל ג'ורדן. אנחנו בעסקי הניצחונות כזכור!"


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "אהרון והעפרון הסגול" שכבר בגיל 4 לימד אותי " אם אתה לא תעשה את זה, אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילך".


· עיתון/ מגזין מועדף "בלייזר".


· דף הבית שלך באינטרנט – "blank. אין לי זמן לבזבז על טעינות."


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "התחתית בלינקולן או "עדנה" ברמת השרון."


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "שברולט קפטיבה."


· מהו ג'וב חלומותיך? "מנכ"ל של חברת אינטראקטיב בינלאומית מובילה."


· חופשה חלומית: "אשתי ואני, בקתת עץ על ים הכחול, חול לבן ועצי קוקוס. או סתם סופ"ש על הירח."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח