אישיווק השבוע: תמיר דגן, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מעדני יחיעם"



  • החברה: מעדני יחיעם
  • שנת הקמה: 1969
  • מספר עובדים: כ- 150

תמיר דגן בן 52 נשוי + 3. בן קיבוץ יחיעם ועובד במפעל כ- 30 שנה במגוון תפקידים בהם מחסנאי, נהג חלוקה, מוכרן, מנהל אזור ומזה כ- 15 שנה מנהל את המכירות והשיווק בארץ. מתגורר מזה כ 15 שנה בת"א ומחלק את זמני בין העיר הגדולה למפעל שבקיבוץ הגלילי.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    השקת סדרת מוצרים בפריסה דקה "סדרת דק דק", כמו גם צמצום הוצאות הפרסום על חשבון יותר פעילויות מדף.

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    בתחום שלנו, על פי אמונתי, הגורמים המשפעים ביותר על מערך השיווק הם מערכת הפצה איכותית וזריזה, פעילות מדף אגרסיבית, פיתוח מוצרים מעניינים העונים גם לדרישות השוק וגם לתשוקת הצרכנים.

  3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
    להערכתי הבעיה המרכזית איננה טכנולוגית. יש חשיבות גדולה לאיסוף מידע על השוק ועל המגמות ובעיקר להעז לבצע מהלכים, גם אם בטווח קצר קשה לקצור את הפירות. חשוב לא לוותר על קשר עם השוק ואינטואיציה בריאה.

  4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    הפעילות השיווקית של זוגלובק בשנתיים האחרונות הייתה מאוד יסודית ורצינית גם אם לעיתים לא רואים את הנתונים בדוחות המכר.

    5.
    השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שמו לא זכור לי, אבל הוא היה אחד הפרופסורים בקורס "תל"מ" באונ' ת"א .


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "מלחמות השיווק" מאת אל ריס


· עיתון/ מגזין מועדף? גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט? האתר של יחיעם www.yehiam.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפנטו יהוד, מקום נעים עם קפה מצוין, אידיאלי לפגישות עבודה


· רכב בו אתה נוהג? שברולט קרוז אדומה


· מהו ג'וב חלומותיך? אם לא שיווק אז מדריך טיולים


· חופשה חלומית: אלסקה או סיביר


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח