איש השיווק לשנת 2006: אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל

איגוד המפרסמים בישראל בחר באפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, כאיש השיווק של השנה לשנת 2006. התואר הוענק לו בערב הפתיחה החגיגי של כנס השיווק והמדיה 2007, בנוכחות שר התקשורת אריאל אטיאס ומאות משתתפים מראשי המשק ביניהם מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת ומדיה.



אפי רוזנהויז יזם את התוכנית האסטרטגית החדשה של שופרסל, במסגרתה בנתה הקבוצה קונספטים קמעונאיים חדשים: שופרסל דיל – רשת חנויות Heavy Discount המונה 37 חנויות. שופרסל שלי – רשת חנויות שכונתיות. היעד של רשת זו הוא 127 חנויות. שופרסל ביג – רשת חנויות היפרמרקט One Stop Shop. הרשת כוללת 36 חנויות.



הכנסות הרשת ברבעון השני של 2006 הסתכמו ב-2.36 מיליארד ש"ח, גידול של 42.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. חל גידול במכירות ושיפור ברווחיות.



המתמודדים האחרים, בעלי תואר "איש השיווק של החודש" ב-2006 הם:



שגיא כהן, מנכ"ל רשת yellow


סיגל פרוז'נסקי, מנכ"ל סטודיו C


מיכל נגרין, בעלת רשת חנויות מיכל נגרין


יריב שפע, מבעלי רשת ארומה


אייל מליס, מנהל חטיבת מוצרי הנייר ושרשרת האספקה בחוגלה קימברלי


עמוס הורביץ, היבואן והמשווק של נעלי CROCS


חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט


דוד פתאל, המנכ"ל והבעלים של רשת מלונות פתאל


אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף


סיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים