איש השיווק של אפריל: שי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל

א יגוד המפרסמים בחר בשי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל, כאיש השיווק של חודש אפריל.



השקת אורביט פרופשיונל, מסטיק שמסייע בניקוי השיניים, הפכה את המסטיק הזה לממתק הנמכר ביותר בישראל בשנת 2006. הוא גם הביא לפריחה מחודשת של אורביט, עם גידול במכירות של 9% בשנת 2006.



ריגלי משקיעה בפרסום בהקפים גדולים: אורביט הוא המותג הרביעי מבחינת היקף הפרסום בענף המזון – 6.1 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2006, כשהוא מקדים מותגים ידועים רבים כמו מילקי, במבה או שוקולד פרה. רק מקדונלדס, דנונה ויופלה מקדימים אותו.


הסיבה להיקף הפרסום הרחב היא שמסטיק הוא מוצר קניית הדחף האולטימטיבי: למעלה מ-95% מהמכירות של ריגלי בארץ נעשות בקו הקופות.



ריגלי ישראל הוקמה בשנת 1997, כאשר במשך כמה שנים קודם לכן הייתה כאן נציגות של ריגלי גרמניה, ועוד לפני כן הופצו המסטיקים באמצעות מפיץ מקומי. החברה היא שלוחה של חברת ריגלי העולמית, שנוסדה בשיקגו לפני קרוב למאה ועשרים שנה, ומנוהלת עד היום על ידי משפחת ריגלי.




אלטמן (35), נשוי + שני בנים, יוצא קיבוץ, החל את פעילותו בחברה בדיוק לפני 10 שנים, כמקדם מכירות באזור הדרום, ותוך חמש שנים הגיע לכס המנכ"ל.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים