איש השיווק של חודש אוקטובר: אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל

איגוד המפרסמים בחר באפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, כאיש השיווק של חודש ספטמבר.


אפי רוזנהויז יזם את התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה, במסגרתה בנתה קבוצת שופרסל קונספטים קמעונאיים חדשים, מותאימים לצרכי הלקוחות ולמגמות השוק.



במסגרת התוכנית האסטרטגית, החליטה הרשת לערוך מהלך של מיתוג מחדש לכל אחת מהרשתות הבנות. ערכי המותג החדש מבוססים על: אמינות, שירות, מובילות, ישראליות, איכות וטריות.


המיתוג כלל עיצוב חדש ללוגו שופרסל ועיצוב לוגו לכל אחד מהקונספטים הקמעונאיים.


האסטרטגיה שהיוותה את הבסיס למיתוג מחדש היא: חזון אחד, שם אחד, מסר אחד, כרטיס מועדון אחד ומותג פרטי אחד.



שופרסל דיל – רשת חנויות Heavy Discount . רשת חנויות בפריסה ארצית ובהתייחסות אזורית – 37 חנויות. היא נבנתה על בסיס חנויות יוניברס הקיימות וחנויות אזוריות, ומיועדת לקהל הרחב, ללא צורך בכרטיס מועדון.


שופרסל שלי – רשת חנויות שכונתיות. היעד של רשת זו הוא 127 חנויות בשכונות ובמרכזי הערים, שיתנו מענה בנושאי נוחות וזמינות, טריות, שירות ויחס אישי.


שופרסל ביג – רשת חנויות היפרמרקט One Stop Shop . הרשת כוללת 36 חנויות המבוססות על חוויית קניה, מיגוון רחב של מזון ולא מזון, טריות, שירות, מחלקות מתמחות ו- Value for money. מיקומן של חנויות אלו נקבע על בסיס אזורי.



הכנסות הרשת ברבעון השני של 2006 הסתכמו ב-2.36 מיליארד ש"ח, גידול של 42.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. חל גידול במכירות ושיפור ברווחיות.



אפי רוזנהויז, בעל תואר ראשון במינהל עסקים מ- Polytechnic of Central London , מכהן בתפקידו שלוש וחצי שנים. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת פרטנר וסמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם.

אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)