איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, כאיש השיווק של חודש מאי. גידי גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר מאז 1995. לאחר תקופה קשה בענף הג'ינס בסוף שנות ה-90, מיצבה החברה את עצמה כחברת ג'ינס מובילה ומאז 2001 פתחה 37 חנויות ברחבי הארץ.
לדברי גידי גולדפינגר, הייחוד של החברה – התורם להצלחה הרבה – היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה. "זה מאפשר להגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה, וגם למכור את המוצרים ב-40-30 אחוז יותר בזול מאלה של היבואנים האחרים."
החברה מייצרת כ-80 דגמים חדשים מדי שנה. השנה הגיעו להסדר דומה גם עם חברת No Fear ומיצרים בגדי גלישה וספורט אתגרי תחת המותג הזה. קהל היעד של לי-קופר – גילאי 24-15 , כמו של כל חברות הג'ינס "אבל זיהינו חולשה בקבוצת הגיל 32-22 והקיץ הוצאנו קו מיוחד בשבילה. זה קהל שבעבר לא נכנס לחנויות שלנו ועכשיו הוא כבר אחראי ל-20% מהמכירות."
גולדפינגר, 46, בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, קנה את החברה בשלבים וכיום היא בבעלותו המלאה. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס).