איש השיווק של מאי: גידי גולדפינגר, מנכ"ל אופנת לי-קופר

איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, כאיש השיווק של חודש מאי. גידי גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר מאז 1995. לאחר תקופה קשה בענף הג'ינס בסוף שנות ה-90, מיצבה החברה את עצמה כחברת ג'ינס מובילה ומאז 2001 פתחה 37 חנויות ברחבי הארץ.


לדברי גידי גולדפינגר, הייחוד של החברה – התורם להצלחה הרבה – היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה. "זה מאפשר להגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה, וגם למכור את המוצרים ב-40-30 אחוז יותר בזול מאלה של היבואנים האחרים."



החברה מייצרת כ-80 דגמים חדשים מדי שנה. השנה הגיעו להסדר דומה גם עם חברת No Fear ומיצרים בגדי גלישה וספורט אתגרי תחת המותג הזה. קהל היעד של לי-קופר – גילאי 24-15 , כמו של כל חברות הג'ינס "אבל זיהינו חולשה בקבוצת הגיל 32-22 והקיץ הוצאנו קו מיוחד בשבילה. זה קהל שבעבר לא נכנס לחנויות שלנו ועכשיו הוא כבר אחראי ל-20% מהמכירות."



גולדפינגר, 46, בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, קנה את החברה בשלבים וכיום היא בבעלותו המלאה. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס).





אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים