איש השיווק של פברואר: רוני ויינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי

עידן התה-עם-לימון–נענע עבר מן העולם. היום יש לתה ויסוצקי 8 קטגוריות שונות של מוצרים, בהן יותר מ-250 מוצרים. "בעקבות העבודה שעשינו, אנשים בכל הגילים, גם הרבה מאוד צעירים, שותים תה היום" אומר רוני וינשטיין. "צריכת התה בארץ גדלה מדי שנה במספרים דו-ספרתיים, וגם כשצריכת המזון לא גדלה צריכת התה המשיכה לגדול". למרות שהיבוא פתוח לחלוטין, ואין מכסים והגבלות על יבוא תה, ויסוצקי שולטת כיום ביותר מ-80% מהשוק.



"ההצלחה שלנו נובעת משילוב של שני דברים: המגמה הכללית של השוק והחדשנות שלנו" אומר ויינשטיין. "השוק נוטה בשנים האחרונות לכיוון של בריאות, והתה והחליטות משתלבים בזה בצורה מצוינת. התה – מעבר לתה הירוק והאדום שיש להם יתרונות בריאותיים מוחשיים – הוא משקה שמתאים לאורח החיים הבריא – כמו שהוא. אין צורך להכין גירסה מיוחדת בשם "תה דיאט" או "תה לייט". יש תה וזהו".



וחלק נכבד בהצלחה הזו הוא הקליעה לטעם הישראלי, לה אחראי הטועם הראשי של ויסוצקי, הבעלים שלום זיידלר, המאשר כל מוצר שהיא מוציאה לשוק. כל מוצר חדש שנכנס עובר קבוצות טעימה פנימיות וחיצוניות. "רק אם הוא מקבל ציון גבוה מ-8 הוא יוצא לשוק". מסביר וינשטיין. האם כל המוצרים החדשים מצליחים? "מרביתם מצליחים. מדי שנה אנחנו מכניסים בין 7 ל-10 מוצרים חדשים, אבל גם מורידים מהמדף מוצר או שניים שלא עומדים ברף המכירות שהצבנו לעצמנו".



גם התה הירוק, שהובא לארץ על ידי ויסוצקי לפני קרוב לעשר שנים, שונה מאוד בטעמו מהתה ששותים בסין, שאינו מתאים לטעם הישראלי. "אנחנו יכולים לתת לכל לקוח פיתרון שערב לחיכו, שמתאים לטעמו, לשעה של היום, או לאירוע" אומר וינשטיין. "כיום אנשים לא מחזיקים בבית סתם תה – הם מחזיקים בממוצע בין 4 ל-7 מוצרים שונים שלנו".



רוני וינשטיין, 50, נשוי + שלוש בנות, הוא מנכ"ל תה ויסוצקי מזה שלוש שנים. לפני כן שימש כמנהל השיווק (זכה בתואר איש השיווק של החודש באוקטובר 1996) ולאחר מכן כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים, ולפני שהגיע לתה ויסוצקי עבד קרוב לעשר שנים בתפקידי שיווק בקבוצת שטראוס.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים