רשת האופנה לי קופר בחרה, זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין סתיו-חורף 2020/21. לצדו של לוי, ימשיכו לעונה נוספת מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני, המחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והמככבות בתוכניות טלוויזיה שונות. כמו כן, שתיהן עתידות להשתתף בעונה הבאה של המירוץ למיליון, שתעלה בחודשים הקרובים.
הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש ספטמבר, בתקציב של כ – 2 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות החורף לנשים וגברים וכן את קולקציות החגים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול: שלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל, מגזינים, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. הקונספט של הקמפיין הוא הצצה לחייו של איתי לוי כזמר וכאושיה.
דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל מסר: "איתי לוי הוא זמר מוביל שהקהל רואה בו חלק משמעותי מנוף התרבות הישראלית ובעידן בו המדיה צפופה במסרים, איתי לוי בולט ומהווה השראה דרך המוזיקה והאישיות הכובשת שלו.״ לדבריו: "החורף הקרוב נתמקד גם בקמפיין השקת רשת לי קופר קידס, שנפתחה לאחרונה ומונה כבר 20 סניפים בישראל".
Lee cooper מותג בריטי, נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון בישראל של המותג ומפעילה בארץ סה"כ 60 סניפים שמתוכם 40 סניפי לי קופר בוגרים ועוד 20 סניפי לי קופר קידס.