אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים

עמותת אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים בהובלת אורי אוברוצקי, יו"ר קבוצת GOOOD.



הקונספט שעליו הוחלט השנה הוא להוביל למודעות והבנה דרך הסיסמא: להכיר. לקבל. לשלב. ועכשיו גם לתרום. תרומה של 10 ש"ח תאפשר לאלו"ט להמשיך לטפל ולקדם ילדים ובוגרים עם אוטיזם. המבצע המיוחד ירוץ במהלך השבוע הקרוב ברשת שופרסל, במסגרתו יוזמנו לקוחות הרשת לתרום לקידום וטיפול ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובדיגיטל.



בסוף השבוע התייצב אוברוצקי במשרדי אלו"ט, שם העניק לו יואב חפר המנכ"ל תמונה שצייר אמן עם אוטיזם ממסגרות אלו"ט על תרומתו לאלו"ט. אוברוצקי הודה ואמר, "תעשו טוב, יהיה טוב".



אלו"ט מטפלת בשגרה בעשרות אלפי ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי ובבני משפחתם, מרגע האבחון באוטיזם ולאורך כך מעגל החיים: במעונות יום שיקומיים, בגני תקשורת, בליווי המשפחות, בתעסוקה ובדיור. בעקבות משבר הקורונה נערך הארגון למתן שירותיו מרחוק בין היתר על ידי טיפולים מרחוק, עיבה את צוותי הטיפול בבתים לחיים (הוסטלים) ותגבר קו חם המספק תמיכה למשפחות ולהורים במצוקה.


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג