אלפרו עולה בקמפיין למוצרים חדשים

המהלך של אלפרו בישראל מגיע על רקע צמיחה מואצת של הקטגוריה בארץ ובעולם, הנובעת בעיקר מהרחבת הקטגוריה לסגמנטים נוספים בעולמות הצומח. השקת משקה השקדים ומשקה אגוזי הלוז בישראל הוא המשך ישיר למיצוב החדש של אלפרו בעולם, בו המותג מרחיב את היריעה והופך ממותג אשר התמחה בייצור משקאות סויה בלבד, למותג המתמחה בייצור של מגוון משקאות מהצומח על בסיס סויה, אורז, שקדים, אגוזי לוז ועוד.


שני המשקאות החדשים, משקה השקדים ומשקה אגוזי לוז מצטרפים למשקה האורז החדש, שהושק במאי האחרון. המשקאות החדשים נותנים מענה לצרכנים הרגישים ללקטוז ולקהל הולך וגדל של שוחרי בריאות, טבעוניים ושומרי כשרות. קהל זה כאמור הולך וגדל ומחפש פתרונות של בריאות אך עם זאת אינו מוכן להתפשר על הטעם.


במסגרת קמפיין הדיגיטל שיעלה השבוע למשך שלושה שבועות, מציעה אלפרו להטיס אתכם לחופשה זוגית ביפן! ארץ השמש העולה! הקמפיין שיעלה ב- YNET יפנה למיני סייט www.alpro.co.il אשר בו יוזמנו הגולשים להעלות לאתר הפעילות תמונה מקורית שצולמה על-ידם, באמצעות אפליקציית INSTAGRAM, המסמלת צמיחה, בין אם צמיחה אישית, ציבורית, רגשית, רעיונית, וכיו"ב. מבין התמונות שיועלו לאתר הפעילות תיבחר תמונה אחת על-ידי חבר השופטים שמי שהעלה אותה יוכל לזכות בפרס הראשון, חופשה זוגית בטוקיו, יפן. בנוסף, יבחרו 10 תמונות נוספות, של 10 משתתפים שונים, שייהנו מפרסים נוספים. הכול בכפוף לתקנון כפי שמופיע באתר הפעילות.


שרון בר משה, מנהלת מותג אלפרו ישראל: "המטרה העיקרית של הקמפיין היא העלאת המודעות למיצוב החדש של אלפרו ויצירת התנסות במשקאות החדשים. התגובות שאנו מקבלים על המשקאות החדשים של אלפרו מצוינות ואנו מאמינים שעם הקמפיין והפצת הבשורה נצליח להגדיל את מעגל הצרכנים ואולי גם את הקטגוריה כולה."

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח