אלקטרה ישראל מעלה קמפיין מיתוג חדש ע"י JWT


אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מעלה היום קמפיין מיתוג חדש למוצרי החשמל של המותג אלקטרה תחת הסיסמא: "עם כזה מבחר רק תבחר".



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין עולה לאחר תהליך ארוך של מחקר, פיתוח ובנייה במהלכו הושקעו משאבים רבים בפיתוח ועיצוב ליין מוצרים חדש והמציג מגוון מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני כדוגמת: מזגנים, מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים, מסכי LCD ועוד .



עוד נמסר כי הקמפיין מציג תפיסה חדשה המחברת בין המוצר לחוויית השימוש במכשירים השונים וכי "הקמפיין עצמו מציג סיטואציות שונות יומיומיות וייחודיות הלקוחות מרגעים שונים בחיי היומיום שבמהלכם נעשה שימוש במכשירים השונים היוצר סוג של חוויה ייחודית".



הקמפיין הופק ע"י JWT.



קרדיטים:


גלית פריימן: מנהלת שיווק חטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל


מנכ"ל ומנהל קראטיב ראשי : יורם דמבינסקי


מנהל לקוחות: יואב מגל


סופרוויזרית: מירב דואק


תקציבאית: מורן פאר


מנהלת מחלקת תכנון ואסטרטגיה: סילביה גבע


פלנר: גל אגוזי


במאית: קרן חכמה

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת