אלקטרה מעלה קמפיין חדש למגזר הרוסי באמצעות 'מגזרים'

אלקטרה מעלה קמפיין חדש למגזר הרוסי באמצעות חברת 'מגזרים' המתמחה במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל.



הקמפיין במגזר הרוסי עלה במקביל לקמפיין שעלה במגזר הכללי. בקמפיין הנוכחי נעשתה עבודה משותפת עם משרד הפרסום של אלקטרה, JWT, במהלכה סרט הפרסומת לשני המגזרים נשאר זהה אך תוך דגש על מסר מייחד לכל מגזר.



המסר למגזר הרוסי הוא מערכת יחסים לטווח ארוך עם החברה המובילה בתחומה – יש מי שדואג לך, יש על מי לסמוך! הקמפיין הוכן בסימן – מוצר אחד, מסרים שונים המותאמים לקהל היעד. הקמפיין למגזר הרוסי הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של אלקטרה אשר שמה דגש על כל המגזרים ולא רק על המגזר הכללי. באלקטרה רואים את הצרכן במגזר הרוסי באופן ייחודי ומבינים כי יש לפנות אליו דרך עולם מושגיו.



במקביל, הפיקה אלקטרה לראשונה מדריך חדשני לצרכן הרוסי לבחירה של מערכת מיזוג אוויר. המדריך בפורמט ידידותי כולל מידע מקיף וכלים מעשיים, המסייעים לצרכן להכיר את הטכנולוגיות השונות, להתאים מזגן לפי צרכיו ולקבל החלטה נבונה.



המדריך יופץ חינם ברשתות החשמל, רשתות המיזוג ונקודות המכירה של מזגנים ברחבי הארץ. בנוסף, אלקטרה שדרגה את מרכז המידע שלה והיא החברה היחידה בשוק המציעה ייעוץ טלפוני חינם (222-222-800-1) בעברית, רוסית ואנגלית. אלקטרה מציעה שירות בו יועץ מיזוג מקצועי מגיע לבית הלקוח, מאפיין את החלל הממוזג ומתאים מיזוג לפי צרכי הלקוח.



נטאשה שוקין, מנכ"לית משותפת ב'מגזרים': "בזמן האחרון, הולך ותופס תאוצה, חברות שלוקחות מוצר ולא עושות אדפטציה באופן אוטומטי למגזר אחר אלא מבצעות תהליך חשיבה קריאטיבית, כיצד משתמשים באותה הפקה להעברת מסרים שונים מותאמים לכל מגזר".



הקמפיין של אלקטרה במגזר הרוסי עומד על היקף של כ – 100,000 $

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח