אלקטרה מעלה קמפיין חדש למגזר הרוסי באמצעות חברת 'מגזרים' המתמחה במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל.
הקמפיין במגזר הרוסי עלה במקביל לקמפיין שעלה במגזר הכללי. בקמפיין הנוכחי נעשתה עבודה משותפת עם משרד הפרסום של אלקטרה, JWT, במהלכה סרט הפרסומת לשני המגזרים נשאר זהה אך תוך דגש על מסר מייחד לכל מגזר.
המסר למגזר הרוסי הוא מערכת יחסים לטווח ארוך עם החברה המובילה בתחומה – יש מי שדואג לך, יש על מי לסמוך! הקמפיין הוכן בסימן – מוצר אחד, מסרים שונים המותאמים לקהל היעד. הקמפיין למגזר הרוסי הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של אלקטרה אשר שמה דגש על כל המגזרים ולא רק על המגזר הכללי. באלקטרה רואים את הצרכן במגזר הרוסי באופן ייחודי ומבינים כי יש לפנות אליו דרך עולם מושגיו.
במקביל, הפיקה אלקטרה לראשונה מדריך חדשני לצרכן הרוסי לבחירה של מערכת מיזוג אוויר. המדריך בפורמט ידידותי כולל מידע מקיף וכלים מעשיים, המסייעים לצרכן להכיר את הטכנולוגיות השונות, להתאים מזגן לפי צרכיו ולקבל החלטה נבונה.
המדריך יופץ חינם ברשתות החשמל, רשתות המיזוג ונקודות המכירה של מזגנים ברחבי הארץ. בנוסף, אלקטרה שדרגה את מרכז המידע שלה והיא החברה היחידה בשוק המציעה ייעוץ טלפוני חינם (222-222-800-1) בעברית, רוסית ואנגלית. אלקטרה מציעה שירות בו יועץ מיזוג מקצועי מגיע לבית הלקוח, מאפיין את החלל הממוזג ומתאים מיזוג לפי צרכי הלקוח.
נטאשה שוקין, מנכ"לית משותפת ב'מגזרים': "בזמן האחרון, הולך ותופס תאוצה, חברות שלוקחות מוצר ולא עושות אדפטציה באופן אוטומטי למגזר אחר אלא מבצעות תהליך חשיבה קריאטיבית, כיצד משתמשים באותה הפקה להעברת מסרים שונים מותאמים לכל מגזר".
הקמפיין של אלקטרה במגזר הרוסי עומד על היקף של כ – 100,000 $