אל גאוצ'ו מתרחבת לרשת מזון מהיר

רשת מסעדות הגריל הדרום האמריקאי אל גאוצ'ו, מתכננת להשיק בישראל תת רשת, המתמחה בכריכי בשר בלחם מיוחד במילוי סטייק בקר אמיתי ורטבים מיוחדים בניחוח דרום אמריקאי.


תת הרשת תקרא – צ'יביטו, אשר הינו המאכל הלאומי של אורוגוואי ונפוץ מאוד גם בכל ארצות דרום אמריקה.


רשת צ'יביטו היא בבעלות איש העסקים עדי עזרא, הבעלים של אל גאוצ'ו ויו"ר קבוצת נטו, חברת המזון החמישית בגודלה בישראל.


ברנרדו בלחוביץ', מנכ"ל אל גאוצ'ו וצ'יביטו מוסר ש: "המומחיות רבת השנים והמוניטין הרב שצברה לעצמה רשת אל גאוצ'ו, כרשת מסעדות, המביאה לישראלים את כל הטוב בבשר דרום אמריקאי איכותי על כל החוויה, הביאה אותנו לרצון והיכולת לפתוח את תת הרשת צ'יביטו, שתתמחה באותה אהבת בשר איכותי בדרך מהירה יותר ומעניינת- בתוך כריך".


רשת צ'יביטו שמה לה למטרה להוביל ולפתח את שוק הכריכים במילוי בשר, תוך שימת דגש על מגוון בשר אמיתי, לחם משובח וצ'יפס איכותי ובניחוח דרום אמריקאי והכל בטאצ' והמומחיות הרבה של אל גאוצ'ו בתחום הבשר הדרום ארגנטינאי.


בימים אלו אל גאוצ'ו מקיימת משא ומתן לסגירת הסכם על סניף צ'יביטו הראשון, המתוכנן להיפתח בת"א בהשקעה של כמיליון ₪. חזון הרשת הוא לפתוח 20 סניפים תוך ארבע שנים בנקודות אטרקטיביות ברחבי הארץ, כל שנה 5 סניפים. קצב התפתחות הרשת המואץ המתוכנן מבוסס על הניסיון הרב הצבור תוך השענות על המערך הלוגיסטי של חברת אל גאו'צו.


סוגי הבשרים שיוגשו בצ'יביטו: סטייק אנטריקוט, המבורגר בשר וירקות מיוחד, המבורגר ענק, חזה עוף, נקניקיית צ'וריסו, נקניקיית סלצ'יצ'ה.


הבשר יוגש בלחמניות אשר ייוצרו במיוחד עבור אל גאוצ'ו בעבודת יד.


ניתן לשדרג את הארוחה עם סלטנייה- פלחי צ'יפס ארגנטינאי ולקנח בפלאן ריבת חלב אמיתי.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''