אל על השיקה הבוקר את הקמפיין שילווה את מטוסי הבואינג 777 החדשים


בספטמבר 2005 אישרה מועצת המנהלים של אל על את רכישתם של שני מטוסים חדשים מסדרת בואינג 777-200. השקעה של למעלה ממיליארד ש"ח ברכש המטוסים ועוד עשרות מיליוני שקלים בשדרוג הצי הקיים. המטוס הראשון צפוי לנחות ביום חמישי, 26 ביולי והמטוס השני בסוף חודש אוגוסט. המטוסים החדשים יהוו את ספינות הדגל של צי אל על ליעדים הרחוקים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.



בהתאם לכך הציגה היום החברה את הקמפיין שילווה את הגעתם של המטוסים החדשים תחת הסלוגן – "השמיים כבר מוכנים", בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר. חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "החלטנו להתמקד בפיתוח השווקים ביעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק, בדגש המגזר העסקי. הצלחת הקו ללוס אנג'לס והקווים למזרח, יחד עם הגידול בנתח השוק העסקי באל על מעידים כי אנו בדרך הנכונה".



הקמפיין שילווה את הגעת המטוסים החדשים הוא קמפיין בהיקף גדול משמעותית ממה שאל על בצעה בשנים האחרונות. הוא כולל פעילויות מעל ומתחת לקו, בארץ ובחו"ל בהיקף כולל של כ- 1.5 מיליון דולר. על פי החברה, "הקמפיין חווייתי ומקרין רוח של חוויה. מדובר בקמפיין שתחילתו בבשורת הגעת המטוסים החדשים והמשכו בהתמקדות בחידושים המוצריים והשירותיים שאל על מציגה. מקווה שכולנו נתרגש מהקמפיין ונמריא יחדיו לגבהים חדשים".



הקמפיין מושק כאמור במסגרת מהלך שיווקי הכולל גם שפה גרפית חדשה שעוצבה על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. המהלך השיווקי כולל קמפיין פרסומי, אירועים תקשורתיים ופעילויות קידום מכירות בארץ וביעדי אל על ניו יורק, הונג קונג ולונדון. במקביל, תתבצע תמיכה של מהלכי יחסי ציבור, אירועים, פרסום מגזרי ופרסום לקהלים בינ"ל. המהלך כולל קמפיין טלויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין אינטרנט ופרסום בינלאומי ביעדי אל על השונים. בנוסף ילווה את הקמפיין סרט המתאר את הליך ייצור המטוס במפעלי בואינג בסיאטל.



קמפיין הטלוויזיה – במרכז הקמפיין סרט תדמית באורך של 40 שניות שיוקרן בערוצים 2, 10 , ערוץ 9 ו- 24 ובנוסף גם בטרקליני אל על בארץ ובעולם, במטוסי אל על, באתרי אל על באינטרנט ובערוצי הטלוויזיה לישראלים בארה"ב ואירופה. הרעיון הקריאטיבי של הסרט מבוסס על סיפור "הכנת השמיים".



קמפיין חוצות ועיתונות – הקמפיין הטלוויזיוני ייתמך בשילוט חוצות הכולל קירות ענק על בניין אגד בציר איילון, קיר דימול בכניסה לרמת גן, קיר מבנה ההדרכה במשרדי אל על וכן גשרים ושלטי חוצות ברחבי הארץ. בנוסף תפרסם אל על את הקמפיין בעיתונות העסקית והכללית.



קמפיין האינטרנט – אל על, באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי מקאן דיגיטל, תלווה את הקמפיין הכללי בקמפיין חדשני, ראשוני ומיוחד במינו בערוץ האינטרנט, קמפיין הממצה את תכונותיו הייחודיות של המדיום. ציבור הגולשים יוזמן להשתתף בתחרות המגדל האנושי האינטרנטי הגבוה בעולם, כולל בסיכוי לזכות בכרטיס טיסה להונג קונג במטוס החדש וחופשה אקזוטית במקאו. בנוסף, ימים ספורים לפני המראת המטוס הראשון לטיסת הבכורה מניו יורק לישראל יוזמנו הגולשים ללוות ב- Live את ההמראה, הטיסה ואת הנחיתה תוך כדי צפייה במסלול הטיסה, ספירה לאחור וכן ניחוש זמן הנחיתה המדוייק, ברמה של עשירית שנייה.



קמפיין בינלאומי – כאמור, סרטון הטלוויזיה ומרבית פעילות האינטרנט תכלול גם את קהלי אל על בחו"ל. פעילות מורחבת הכוללת אירועים ופעילות יחסי ציבור, תתבצע בנציגויות אל על המייצגות את היעדים הראשונים אליהם יטוסו המטוסים החדשים – ניו יורק, הונג קונג ולונדון.



סרטון המתעד את ייצור המטוס- הליך בניית המטוסים החדשים והחידושים המרכזיים שבהם, כפי שצולם במפעלי בואינג בסיאטל, יוקרן בבתי הקולנוע, באתר אל על ובאתרי האינטרנט בארץ ובעולם.





קרדיטים לקמפיינים – מקאן אריקסון



שם הקמפיין: מכינים את השמיים



סמנכ"ל לקוחות:רוני קורל


סמנכ"ל קריאטייב:יניב מלינרסקי


מנהלת קריאטייב:מיה קרמן


קופי: בקי מלקוב


מנהלת לקוחות:מירב לוי


סופרוויזר: שחר בן נעים


תקציבאי/ת:נטלי כהן,אבישג גרפי


פלנינג:שרון שלו ,אלדד הילאוויל


מנהלת מח' טלוויזיה:נווה זרח


מפיקת משרד: אורלי וילנסקי


חברת הפקה: ראבל


במאי/ת: אלי סברדלוב


צלם: מנו קדוש


בית פוסט: ג'ירונימו


עורך: נועם וייסמן


מוסיקה: תומר בירן

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס