במרכז הקמפיין החדש מבית מקאן תל אביב נפגוש שוב את הילדה האהובה אמלי בן סימון שחוזרת לישראל עם משפחתה חצי שנה לאחר הביקור הקודם והמוצלח בריוויירה של נתניה. הקמפיין הראשון, 'קיץ קטסטרוף', כיכב בראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות מספר שבועות ברציפות, יצר באזז עצום וקיבל התייחסות ברשתות החברתיות אפילו בקרב יהודים שגרים בצרפת. הקמפיין יצר מטבעות לשון שבתקופת שידורו ניתן היה לשמוע בכל מקום: דוז מדוז, קיץ קטסטרוף ועוד. לאחר הצלחתו הגדולה היה מתבקש להביא את אמלי לביקור נוסף בישראל, כדי לשמוע בסיומו את החוויות שלה ממנו בדרכה הציורית והפנטסטית.
הפעם אמלי לא נשארת סגורה בחדרה בשל חום יולי-אוגוסט אלא מסתובבת ונדהמת מהחיים וההווי בישראל ומהסיטואציות שלנו הישראלים אומנם מצטיירות כ"הגיוניות" וכחלק מהשגרה, אך הן אינן קיימות בשום מקום אחר בעולם: כאשר יורד קצת גשם כל המדינה מוצפת, אנשים מאחסנים מסכות אב"כ בארון, יש אופניים חשמליים בכל מקום ("טור דה טראנס"), בערב אחד כולם מדליקים מדורות (ל"ג בעומר) וערב אחר יש "פוס למוס" – מתקפת קצף (יום העצמאות), בגיל 18 נוהגים בטנק, בגיל 19 משיטים דבור ובגיל 20 מטיסים 16F –
ובקיצור אמלי מגלה ש "יזראל סה פו!" – החיים בישראל משוגעים ואנחנו חייבים טלוויזיה שתתאים לטירוף הזה, זה המסר של הקמפיין החדש של yes לערוץ yesEDGE סדרות שלוקחות עד הקצה שנתפר במיוחד לישראלים, כי הרי הכול כבר ראינו.
yes EDGE, ערוץ סדרות חדש בישראל אשר משדר את הסדרות המדוברות, הבועטות והנועזות ביותר של 2018, הוא הבית היחידי בישראל לרשתות FX ו- Showtime, הרשתות המובילות ביותר בארה"ב; כל תכני הערוץ משודרים אך ורק ב-yes והוא יכיל כ- 70 סדרות ועונות חדשות.
הקמפיין מבית מקאן תל אביב יעלה היום למשך כשבועיים בערוצים הבאים: טלוויזיה, דיגיטל, שילוט וקולנוע.