אמריקן אקספרס בקמפיין לקראת "יום העסקים הקטנים"


אמריקן אקספרס, באמצעות משרד האינטראקטיבRabbi Interactive , השיקה קמפיין דיגיטלי ממוקד לקראת יום העסקים הקטנים, שחל ב-2-3 בינואר 2014.



הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לפעילות בבתי עסק קטנים ב"יום העסקים הקטנים" וכן למשוך עסקים קטנים להצטרף לפעילות במועד זה. הקמפיין, שכלל קידום ממומן בגוגל ומודעות פייסבוק ייעודיות, זכה לכ-900,000 חשיפות. עד כה, הפנייה הממוקדת לבעלי העסקים הקטנים ברשת הניבה מספר מרשים של 15,000 בעלי עסק שהצטרפו לרשימת בתי העסק שייקחו חלק ב"יום העסקים הקטנים" ויעניקו הטבות למחזיקי הכרטיס במועד זה.



במקביל, יעלה השבוע קמפיין חסויות בתחנות הרדיו הארצי, ביניהן גלי-צהל, רשת ב' ו-88FM. התשדיר יתמקד במבצע כפל נקודות בבתי עסק ב"יום העסקים הקטנים", ויכלול קריאה ללקוחות לצאת ולקנות בעסקים קטנים.



אירית בטאט, סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס: "בסקר שערכה אמריקן אקספרס העולמית נמצא כי 72% מהעסקים הקטנים בישראל, השיגו בשנה האחרונה צמיחה באינטרנט. הנוכחות המוגברות של בעלי העסקים הקטנים ברשת היוותה עבורנו הנחת יסוד לפנייה הממוקדת שביצענו בקמפיין. הפשטת המסר בקמפיין נועדה להעצים את המודעות של הצרכנים לבתי עסקים קטנים, וכן לתת גיבוי לבתי עסק קטנים, המהווים קטר צמיחה למשק הישראלי כולו".



במסגרת הקמפיין הוקם אתר ייעודי הכולל גרסה למכשירי סלולר, באמצעותו יוכלו הלקוחות לאתר את העסקים הקרובים ביותר למקום הימצאם, וכן לקבל מידע על ההטבות הרלוונטיות. הפיתוח הטכנולוגי ממקד עבור הצרכן רשימת עסקים רלוונטיים, תוך פילוח גיאוגרפי המתאים לצרכיו.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח