אמריקן אקספרס, מפעילה שירות חדש ואישי: לקוחות יוכלו לקבל את הודעת החיוב החודשי בדואר אלקטרוני במקום בדואר רגיל. אמריקן אקספרס תקדיש עץ לכל לקוח שיצטרף לשירות. העצים יינטעו ביער "רעים" של קק"ל שבחבל הבשור, באזור עוטף עזה, לרווחת תושבי הדרום.
השירות החדש כולל את כל המידע שנשלח עד היום במעטפת החיוב החודשי: צפייה בפירוט עסקאות שבוצעו ובפירוט חשבונות בשנתיים האחרונות, הודעות אישיות, שוברי הנחה וחוברת מבצעים והטבות. ההצטרפות לשירות היא באמצעות שליחת בקשה דרך אתר האינטרנט של החברה: https://www.americanexpress.co.il/17389.html
על מנת לעודד לקוחות להצטרף לשירות, אמריקן אקספרס מעלה קמפיין פרסום בהיקף של כ- 1 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי / Y&R בעיתונות הכלכלית: גלובס, דה מרקר וכלכליסט, ובאתרי האינטרנט: גלובס, דה מרקר, וואלה, ו- Ynet (הקמפיין האינטרנטי בהיקף של כ- 300 אלף ₪).