אמריקן אקספרס חושבת ירוק: נוטעת עץ עבור כל לקוח שיבקש לקבל הודעת חיוב במייל

אמריקן אקספרס, מפעילה שירות חדש ואישי: לקוחות יוכלו לקבל את הודעת החיוב החודשי בדואר אלקטרוני במקום בדואר רגיל. אמריקן אקספרס תקדיש עץ לכל לקוח שיצטרף לשירות. העצים יינטעו ביער "רעים" של קק"ל שבחבל הבשור, באזור עוטף עזה, לרווחת תושבי הדרום.



השירות החדש כולל את כל המידע שנשלח עד היום במעטפת החיוב החודשי: צפייה בפירוט עסקאות שבוצעו ובפירוט חשבונות בשנתיים האחרונות, הודעות אישיות, שוברי הנחה וחוברת מבצעים והטבות. ההצטרפות לשירות היא באמצעות שליחת בקשה דרך אתר האינטרנט של החברה: https://www.americanexpress.co.il/17389.html



על מנת לעודד לקוחות להצטרף לשירות, אמריקן אקספרס מעלה קמפיין פרסום בהיקף של כ- 1 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי / Y&R בעיתונות הכלכלית: גלובס, דה מרקר וכלכליסט, ובאתרי האינטרנט: גלובס, דה מרקר, וואלה, ו- Ynet (הקמפיין האינטרנטי בהיקף של כ- 300 אלף ₪).




אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס מציינת "נטיעת העצים ביער הממוקם באזור הדרום, הנמצא בימים אלה תחת מתקפה, מאפשר לנו באמריקן אקספרס לעשות מחווה צנועה לתושבים החיים באזור עוטף עזה. השירות החדש מאובטח ומאפשר לשמור את הודעת החיוב במחשב האישי. פעילות מסוג זה הינה חלק מתפיסת השרות של אמריקן אקספרס הכוללת מענה לצרכים של לקוחות, קשב לאירועים אקטואליים, ערכים ירוקים ושמירה על איכות הסביבה".

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף