אמריקן אקספרס, מותג הפרימיום הבינלאומי הפיננסי המוביל, משיק לראשונה בישראל כרטיס אשראי ממתכת.
תחילה יושק כרטיס המתכת השחור המזוהה כסמל סטטוס עולמי השמור למתי מעט במהלך חודש מרץ, ולאחריו תושק גרסת המתכת לכרטיסי הפלטינה.
העיצוב המלוטש, המגע ומשקל כרטיס המתכת מייצרים חוויה חושית ייחודית.
כמובן, כרטיסי המתכת מתאימים באופן מלא לעידן הדיגיטלי ומאפשרים תשלום בטכנולוגית contactless וצירוף לארנקי Apple Pay ו- Google Pay.
העיצוב המוקפד והקו האסתטי של כרטיס המתכת, לצד הטבות וחוויות אקסקלוסיביות מקומיות ובינלאומיות, הם התלכיד המוביל לבידול ונחשקות המוצר הממצבים אותו כסמל סטטוס.
בנוסף לתחושת היוקרה, כרטיסי המתכת עמידים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים יותר מכרטיסי הפלסטיק המסורתיים ובכך תורמים לקיימות ושיפור איכות הסביבה.
עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל: "אנחנו שמחים ונרגשים להיות החברה הראשונה בישראל המשיקה כרטיס אשראי ממתכת ללקוחות הפרימיום שלה. אמריקן אקספרס הינו הרבה מעבר לאמצעי תשלום, הוא עולם מושגים שלם של איכות ותרבות. אנו שואפים באופן עקבי לרגש וליצור סטנדרטים חדשים וגאים להשיק בישראל את הכרטיס החדש, העשוי מתכת. זהו צעד נוסף של מצוינות ושדרוג חווית הלקוח".
כיום, לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מתכנית ההטבות הבלעדית Membership Rewardsהמהווה כרטיס כניסה לעולם שלם של חוויות קולינריה, תרבות, הופעות, נופש, טרוול ועוד.
הלקוחות נהנים מצבירת נקודות בכל שימוש בכרטיס ויכולים להשתמש בהן במגוון רחב של תחומים, לרבות לרכישת טיסות בכל חברות התעופה, לכל יעד בעולם ובכל מועד, וגם להנחות לבתי מלון באמצעות אתר ExpressFly.
כמו כן, כרטיסי הפלטינה והסנטוריון מאפשרים להמיר את הנקודות שצברו למגוון תכניות נאמנות של חברות תעופה ומלונות מהמובילות כגון: אלעל, KLM, Air France, Delta, הילטון ועוד.
לקוחות אלו נהנים משירות איכותי וברמה הגבוהה ביותר, לרבות שירותי קונסיירג' ("עוזר אישי") וטרוול הזמינים 24/7, ומוזמנים להתארח במגוון טרקלינים בשדות תעופה ברחבי העולם, לרבות אירוח בלעדי בטרקליני AMERICAN EXPRESS המפוארים והטבות ייחודיות במלונות כחלק מתוכנית Fine Hotels & Resorts.
לכבוד השקת כרטיסי המתכת יתווספו לאורך השנה הטבות שיעשירו עוד יותר את מגוון הצעות ערך הקיימות.
אמריקן אקספרס הושק בישראל ב-1995 והינו מותג הפרימיום המוביל בשוק כרטיסי האשראי.
שווי המותג מוערך ב-26 מיליארד דולר והינו מדורג ברשימת 100 המותגים החזקים בעולם של Forbes. בישראל כ-600 אלף לקוחות ואמריקן אקספרס נכלל ברשימת מותגי העל של Superbrands.