קמפיין "המירוץ לטבעת הזהב" של אמריקן אקספרס מושק לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד המתחיל בישראל ובמסגרתו מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.
"המירוץ לטבעת הזהב" הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.
המשתתף הראשון פותח קבוצה ומזמין שלושה חברים להצטרף לקבוצה שלו, באפשרות החברים לאשר את הבקשה ולהצטרף לקבוצה או לפתוח קבוצה משלהם. סיום המירוץ מצריך מארבעת החברים בקבוצה לענות על שאלות הטריוויה בזמן הקבוצתי הקצר ביותר, כאשר הזמן הקבוצתי מתחיל לרוץ מהרגע בו המשתתף הראשון הזמין ובחר את החברים שלו לקבוצה עד הרגע שאחרון החברים עונה גם הוא על השאלות ומסיים את המירוץ, לכן יש חשיבות גדולה לבחירת החברים לקבוצה בתחילת המירוץ כאשר החברים המוזמנים צריכים להצטרף לקבוצה כמה שיותר מהר. פותח הקבוצה יכול בכל עת להחליף את החברים שהזמין לקבוצה אם עדיין לא אישרו את ההצטרפות או לזרז אותם.
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת הקמפיין "חיפשנו קונספט שיאפשר משחק קבוצתי ומשותף של חברים יחד עם שימוש נכון בתוכן. הנתונים הגבוהים של שימוש בפייסבוק מהסלולר מכריחים היום כל מותג לאפשר השתתפות גם מהסלולרי. מותגים משקיעים בפעילויות פייסבוק וקמפיינים ומבינים שקהל היעד כבר לא משתמש במחשב האישי כמו פעם, לכן יחד עם חשיבות הזמן במירוץ היה חשוב לאפשר השתתפות במירוץ מהסלולר ומכל פלטפורמה באופן נוח גם בתנאי חוץ כדוגמת נסיעה באוטובוס או שופינג בקניון הומה אדם."
אירית בטאט, סמנכ"לית שיווק אמריקן אקספרס: "לאמריקן אקספרס חיבור מיוחד לאירועי תרבות ומוזיקה בינלאומיים. אנו שואפים תמיד להפתיע ולרגש את קהל לקוחותינו באמצעות אירועים חד-פעמיים והופעות יחידות מסוגן. ההופעה של דפש מוד בישראל מהווה עבורנו הזדמנות להעניק למחזיקי הכרטיס הזדמנות לחוויה בלתי נשכחת ובמקביל לקחת חלק בתחרות וירטואלית בזירות הסלולאר והפייסבוק. הזוכים במירוץ לטבעת הזהב יזכו להיפגש מאחורי הקלעים עם חברי להקת דפש מוד, אירוע שיעצים את חווית ההופעה כולה."