אנה זאק בקמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA

המקפיין הראשון של רשת הקוסמטיקה סאקרה עם
הפרזנטורית החדשה שלה, כוכבת הפופ אנה זק (19) יעלה החל ממחר (10 למאי)
בתקציב הנאמד ב 2.5 מיליון ₪.

מדובר בקמפיין ראשון בסדרה, לרגל השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי
האיפור והטיפוח. מדובר בקמפיין 360 יצא תחת הסיסמא:
wake up! We're more than make upSACARA לא רק איפור אלא מגוון
ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.

הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות ברחבי הארץ – בצמתים אסטרטגיים,
פרסוםבדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת.


לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות
בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן לחזק את הקשר
בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת לראשונה עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של
star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי
ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box