חברת אי.גיל כרמל, משווקת המותג "אנרג'ייזר" המוביל בתחום הסוללות והפנסים, יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להעמקת חדירתה לתחום סוללות נטענות ומטענים תוך חיזוק התחום והיתרונות הטכנולוגיים בקרב לקוחותיה.
במסגרת ההחדרה, מותחת אי.גיל כרמל את המותג "אנרג'ייזר", ומתפרשת גם לתחום הנטען וכדרכה ממצבת עצמה בטווח העליון של המוצרים מבחינת איכותם ותוחלת החיים.
הפעילות בתחום הנטען תתבצע, תוך שמירה וחיזוק תחום הסוללות הקיים.
לאחר בדיקה שערכה אנרג'ייזר לקראת החדירה לשוק הנטענות עולה כי, הביקוש הנו בקרב קהל יעד המוגדר כ"משתמש כבד" כגון צלמים חובבים. השימוש הזה הינו של קהל אשר מבין את הצורך בזמינות הסוללות.
לדברי גיל ישראלי: "אנרג'ייזר" הינו מותג חזק, ותיק ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים בהרחבת הקטגוריה ופעילות הכוללת הרחבת תמהיל המוצרים מהלך אסטרטגי שידגיש את הערך המוסף של המותג." עוד מוסיף גיל כי בשוק האמריקאי המשמש מודל לעולם כולו בחדירת תחום הסוללות הנטענות, שולטת אנרג'ייזר בכ50% מכלל השוק, ואילו שאר השוק מאופיין בשחקנים רבים אחרים בעלי נתחי שוק שוליים.