איגוד השיווק הישראלי, בראשותה של תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד, קיים ביום שני את הכנס המרכזי בנושא שיווק באמצעות משפיענים, אשר את הבאז סביבם אנו שומעים כבר לא מעט זמן. אל הכנס, אשר נערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הגיעו מאות אנשי שיווק שמעוניינים להכיר וללמוד את שיטות העבודה עם משפיענים, כיצד ליצור באמצעותם ערך למותג שלהם וכן, איך ניתן למדוד את התמורה בגין עבודתם.
במסגרת הכנס, אנשי השיווק שמעו מגוון הרצאות בנושא וביניהן: בינה מלאכותית בשירות שוק המשפיענים, 5 עקרונות לעבודה נכונה עם משפיענים, מה ניתן ללמוד ממשפיענים על ניהול מותג ו-7 טעויות נפוצות בגישה של מפרסמים לקמפייני משפיענים.
את הכנס פתחה המשנה למנכ"לית האיגוד ויוזמת הכנס, סיגלית הורן גלפרין. עוד נאמו בכנס: איל עמית, מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור; עופרי שבו, מנהל שיווק בתחום הטיפוח האישי יוניליוור; עידו גרינברג, בעל המותג Mismas; אפרת סלע איתמר, מנכ"לית ומייסדת לידרס; מורן קרמין-קורן, בעלים ומנכ"לית לייק אנד שר; מורן זר קצנשטיין, מייסדת YYY ובית הספר למקצועות היוטיוב; דרור בלומנטל, מנכ"ל ומייסד Humanz; חגית ברטל-פרסקי, מנהלת טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות קיברלי קלארק; וערן גפן, מנכ"ל GefenTeam
צילום: אבשלום ששוני.