אנשי פרסום ותנועות להגנה על צרכנים מגבשים תוכנית לקידום השימוש ב-Cookies ולצמצום המחיקה שלהן

אנשי פרסום ותנועות להגנה על צרכנים מגבשים תוכנית לקידום השימוש ב-Cookies ולצמצום המחיקה שלהן, כך מפרסם העיתון היומי דיילי מיילי מקבוצת אנשים ומחשבים. ארגון Safecount.org, הפועל לקידום השימוש ההוגן ב-Cookies, ינסה לשנות את המנהג של המשתמשים למחוק את ה-Cookies – באמצעות תוכנית שנועדה לשפר את הדימוי של הטכנולוגיה המשמשת למעקב אחר הפעילות של המשתמשים ברשת. כוח המשימה של הארגון, שיורכב ממתנדבים, יגבש הנחיות לשימוש בכלי המדידה (ה-Cookies) ויפרסם אותן ברשת. חברות שיתחייבו לעמוד בהנחיות אלה יקבלו אישור אותו יוכלו להציג באתר שלהן.


מאז שהוצגה היוזמה בסוף אפריל טוענת Safecount.org כי כ-150 חברות כבר הביעו נכונות להצטרף לתוכנית. הארגון פועל שלא למטרות רווח וחבריו מגיעים מתחומי הפרסום, ההגנה על הצרכן, משרדי ממשלה, חוקרי שווקים, מו"לים ואנליסטים.


הארגון הוקם בעקבות מחקר, שהראה שהמשתמשים נוהגים למחוק באופן קבוע את ה-Cookies ממחשביהם, וכך הם נמנעת היכולת של המפרסמים והמו"לים לעקוב אחר יעילות הפרסום ואופן השימוש באתר. במחקר, שבוצע על ידי ג'ופיטר ריסרץ' , נמצא ש-58% מהמשתמשים נוהגים למחוק את ה-Cookies, וכי 39% מהם עושים זאת מדי חודש. הסיבות העיקריות למחיקה, הן חשש מהמעקב ותחושת הביטחון שמעניקה המחיקה. "אם נתעלם מהתופעה המצב רק יחמיר", אמר קורי טרפילטי, מנהל חברת יחסי הציבור Carat Interactive, ואחד ממייסדי ארגון Safecount.org.

אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''