חברת טורנדו מוצרי צריכה, פותחת את עונת המזגנים במהלך שיווקי חדש לקראת העונה החמה שעיקרו: הנהגת תחום מיזוג האוויר וקביעת סטנדרטים חדשים. במסגרת המהלך, שייחשף בקמפיין פרסומי רחב היקף, מתחייבת טורנדו לביקור טכנאי בבית הלקוח בתוך יום מרגע הפניה למוקד, כאשר בחברות המתחרות ביקור טכנאי בתקופת הקיץ הינו בתוך 3-4 ימים לפחות. מדובר בהתחייבות שירותית שלא קיימת בקרב אף חברה נותנת שירות בישראל.
ההחלטה בחברה להתחייב לביקור טכנאי בתוך יום התקבלה לאחר הבנה מסקרי שוק וקבוצות מיקוד של חשיבות מהירות ויעילות השירות בחברות מיזוג אוויר עבור הצרכן שלא אוהב להמתין בחום לביקור טכנאי. עד היום אף חברת מיזוג אוויר לא הצליחה להרים את הכפפה. חברת טורנדו הראשונה שהחליטה להשקיע משאבים רבים כדי לאפשר התחייבות מסוג זה: הגדלה משמעותית של ההון האנושי במערך השירות, מערכות מחשוב מתקדמות המאפשרות לנציגי השירות לאתר את המיקום של הטכנאי בזמן השיחה ולזמן ביקור בבית הלקוח תוך מספר שעות, פתיחת חדר בקרה ושליטה המנהל את הטכנאים בשטח באמצעות מערכת איתורן ומוודא את דיוק זמני הביקור ועוד.
במהלך השיווקי החדש תציג טורנדו שפה תקשורתית חדשה שלא כוללת את אלמנט הדיבור במקהלה וההומור שאפיין עד עתה את הקו הפרסומי של טורנדו, אלא מתבססת על עולם מרוצי המכוניות "פורמולה 1", ומתמקד בצוות הטכנאים המיומן שנותן שירות לנהג. צוות פורמולה מוצג כמטאפורה לערכי המקצוענות, המהירות והיעילות של שירות טורנדו.
במקביל למהלך זה, משיקה החברה בימים אלו אתר אינטרנט חדש ומתקדם שיעניקו שירותיים בלעדיים ללקוחות החברה: אפשרות לשלוח את תעודת האחריות דרך האתר, סרט הדגמה לניקוי מסנני אוויר, אפשרות לאתר תקלה ולפתור אותה דרך האתר ועוד.
סמנכ"ל השיווק של החברה, גלית מסד מסבירה: "השנה החלטנו לפתוח את עונת המזגנים עם התמקדות במצוינות בשירות. מצוינות בשירות דורשת התחייבות ברמה חוצה חברה והשקעת משאבים רבים מרמת ההון האנושי ועד שדרוג הטכנולוגיה ומערכות המחשוב. הרצון להשקיע במערך שירות, כפי שאף חברת צרכנות אחרת בישראל לא השקיעה עד היום, נובע מהתבונה כי שירות מצוין, בייחוד בתחום מיזוג האוויר, הופך לקוח ללקוח נאמן ושגריר ללקוחות נוספים."
לקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא יכלול סרט טלוויזיה, עיתונות ארצית ומקומית וקמפיין אינטרנט רחב תקציב.