אסם בקמפיין השיווקי לביסלי: משקיעה 3 מיליון ש"ח במופע "ביסלי מציג: כוכב נולד – המיטב"

חברת אסם מגייסת את כוכבי "כוכב נולד", מכל העונות, למופע המיטב לקידום חטיף הביסלי. "כוכב נולד – המיטב" ייערך ב- 8 בספטמבר , בהשקעה של 3 מיליון שקלים. באסם צופים כי המופע ירכז אליו כ- 30,000 בני נוער וילדים.



נינט טייב, שי גבסו, עדי כהן, סשה גרישקוב, לירון לב, האחים צנחני שירלי לילו, שמעון טפטה והנבחרים מהעונה השלישית, יעלו על במה משותפת למופע המיטב של כוכב נולד.



על מנת לקבל כרטיס למופע יש לאסוף 15 אריזות ביסלי (בכל גודל או טעם) ולהציגן בסניפי דואר נבחרים ברחבי הארץ. תמורת האריזות יינתן כרטיס למופע.



אירוע סוף הקיץ של ביסלי מלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10 , 24 , MTV, באינטרנט ובעיתונות הנוער שיעלה היום, ה- 1 באוגוסט, 2005. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אריאלי Publicis, משלב את גריל וברבקיו, שתי דמויות האנימציה המוכרות של ביסלי – יחד עם כוכבי כוכב נולד, לירון לב, סשה גרישקוב והאחים צנחני. ארבעת הזמרים הכוכבים מתמודדים בעצב עם הגעגועים לתהילה ממנה נהנו במסגרת התוכנית כוכב נולד – עד לרגע שבו פורצים למסך גריל וברבקיו, ומודיעים על המופע. בסיום הפרסומת, עושה החבורה כולה את דרכה במכונית – מצוירת – אל המופע החגיגי.



לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, "שיתוף הפעולה עם כוכב נולד עונה למאפייני קהל היעד של ביסלי. כוכב נולד פונה אל קהל יעד צעיר, מעודכן וחובב בילויים – בדומה לפרופיל צרכני ביסלי". על השילוב בין גריל וברבקיו, דמויות האנימציה המיתולוגיות של ביסלי, ובין הכוכבים אומרת מרטונוביץ' בחיוך כי "רק מי שמסוגלים לצלוח את התחרות הקשה של כוכב נולד – מסוגלים להתמודד עם כוכבים כמו גריל וברביקיו".

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)