אסם מאמצת את תכנית "בבית ביחד" של הסוכנות היהודית. במסגרת זו יצאו אסם והסוכנות היהודית השבוע בקמפיין תקשורתי חדש, שבו יוזמנו משפחות ישראליות ותיקות להצטרף לתוכנית "בבית ביחד" של הסוכנות היהודית ולהתנדב ללוות עולים חדשים בשלבי הקליטה הראשונים שלהם בארץ. כחלק מהמהלך תעניק אסם סל מוצרים חגיגי, לכל משפחה ישראלית שתלווה משפחת עולים בעקבות הקמפיין.
מנכ"ל אסם, גזי קפלן, ציין היום כי "תוכנית "בבית ביחד" מבטאת ערכים עמוקים של ישראליות, משפחתיות ונתינה, המלווים את אסם במשך למעלה מ-60 שנות פעילותה ומהווים חלק בלתי נפרד מהערכים עליהם בנוי המותג בתודעת הציבור". קפלן הוסיף כי "עבור הישראלים הוותיקים, רבים ממוצרי המותג אסם מסמלים את "טעם הבית" וכי התכנית מהווה הזדמנות לתת לעולים לטעום לראשונה את טעמי הבית הישראלי".
סרט הקמפיין מתאר ארוחת חג שבה משפחה ישראלית מארחת משפחת עולים. בהמשך הסרט מתרחשת תפנית מפתיעה: הצופים מגלים כי המשפחה אשר סברו שהיא משפחת העולים – היא למעשה המשפחה המארחת. הקמפיין הטלוויזיוני בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום גיתםBBDO , יימשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.
קרדיטים:
אסם:
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי: דלית צור, מנהלת פרסום: לימור עשת
הסוכנות היהודית:
דובר הסוכנות היהודית: ירדן ותיקאי, מנהלת יח"צ: חגית הללי, מנהלת שיווק תדמיתי: לימור לוינס
גיתם:
סמנכ"ל קריאטיב: גיא בר, מנהל קריאטיבף ערן בר יוחאי, קופי: יוחאי אשר, ארט: הדס ליבר, מנהלת מחלקת הפקה: נגה שגיא, מפיקת משרד: ליאת משה, סמנכ"ל אסטרטגיה: דודו ועקנין, פלנר: לילי אהרון, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, סופרוויזרית: ענבל גולן, תקציבאית: מור פסו.