אסם מדווחת כי שיתוף הפעולה עם כוכב נולד הוליד גידול של 5% במכירות הביסלי

חברת אסם רשמה גידול של כ-5% במכירות חטיף ביסלי, בפעילות השיווקית של הקיץ עם "ביסלי מציג: כוכב נולד – המיטב". נתח השוק שלו עומד על 79% (נילסן, כספי, יולי 2005).



במקביל, מדווחת החברה על כ- 15 אלף צעירים שצפו ביום חמישי במופע בפארק הירקון, אליו גויסו כוכבי "כוכב נולד" מכל העונות. את כרטיס הכניסה קבלו המשתתפים במבצעי קד"מ ותמורת 15 אריזות ביסלי.



אסם השקיעה 3 מיליון ₪ בקמפיין השיווקי לקידום מותג הביסלי, שהתבסס על מופע "ביסלי מציג: כוכב נולד – המיטב". מסע הפרסום הטלוויזיוני בערוצים 2, 10 , 24 ו- MTV, שילב את הדמויות המצוירות המוכרות של ביסלי וגריל, עם אלה המצולמות של יהודה סעדו, לירון לב, סשה גרישקוב והאחים צנחני.



בצד הצלחת המופע, נרשמה גם הצלחה סוחפת לאתר האינטרנט הייעודי למבצע ולמופע – WWW.BISSLI.CO.IL. בתקופה של שלושה שבועות ביקרו באתר למעלה מ-160 אלף גולשים שונים (Unique Users). קצב הכניסות נשמר לאורך כל התקופה ואפילו עלה, ככל שהתקרב תאריך המופע.



לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, "המבצע הצליח ליצור את החיבור אליו שאפנו, בין קהל היעד של המותג – קהל הצעירים – לעולם התוכן שלהם באמצעות מופע עדכני וחוויתי. מעבר לגידול המיידי במכירות, תורם המהלך השיווקי הנוכחי לביסוס המותג. תמהיל המדיה הנכון הוביל למספר שיא של כניסות לאתר – והוא מעיד על התאמה גבוהה לדור הצעיר, תוך הצלחה רבה בהעברת ערכי המותג ושימוש בעיצוב ושפה של צרכני הביסלי".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים