חברת אסם מעלה קמפיין אינטרנט לג'לי אסם באמצעות ג. קיד young &, תחת הסיסמא: "ג'לי אסם, אין סוף להפתעות". מדובר בקמפיין קיץ צבעוני וקופצני במיוחד, במשך שלושה שבועות, באתרי האינטרנט מובילים לילדים ולבני נוער.
מדובר בפעילות אינטראקטיבית , תחת הסלוגן "ג'לי אסם– אין סוף להפתעות", שתאפשר לגולשים לגלות עד היכן יכולים הדימיון ויכולת היצירה שלהם להגיע. באתר מיוחד של ג'לי אסם שעולה לאוויר באמצעות תפוז, יוכלו בני הנוער לשחק במשחקים המשיקים לעולם התוכן של ג'לי, ולהשתתף בתחרות הקשורה ביכולת עיצוב יוצאת דופן: הגולשים יוזמנו להכין ולעצב – בעזרת הג'לי האהוב עליהם –קינוח יצירתי ומדליק, וללא הגבלה על השימוש בעזרים אחרים.
השראה ורעיונות לעיצוב קינוח הג'לי המיוחד, ניתן יהיה לקבל באמצעות סדרת מודעות שתתפרסם בעיתוני נוער שונים. אפשר יהיה לראות בהן ג'לי המעוצב בצורת סירה, חיפושית או מפלצות. מכיני הקינוחים יתבקשו לשלוח צילומים שלהם ושל יצירותיהם לאתר, שם יעמדו "פיסולי" הג'לי שלהם למבחן הגולשים. מי שידורגו בשלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך: טלוויזיית LCD, סוני פליי-סטיישן ואופני הרים.
תמי אגמון, מנהלת המותג בחטיבה הקולינארית באסם, מסרה כי "הקמפיין מהווה עבורנו מסע לתוך עולם הדמיון העשיר של ילדים ובני נוער, באמצעותו אנו מזמינים אותם לחבר בין חווית הכנה ואכילה של ג'לי לעולם אינטראקטיבי מלא דימיון והשראה."