אסם העלתה בסוף השבוע האחרון קמפיין חדש לחטיף הפופולארי במבה.
הקמפיין החדש כולל סרט פרסומת בהפקת משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, תחת סיסמת העל, המלווה את כל הקמפיינים הפרסומיים של החטיף: "אין כמו במבה", לקמפיין הזו נוספה סיסמה נוספת – "פתח ביטחון…".
סרט הפרסומת החדש ממשיך את האסטרטגיה של חטיף במבה אסם, אשר נועדה לעודד את קהלי היעד של החטיף לפתח את הביטחון העצמי ולהאמין בעצמם וביכולותיהם. בסרטון מככב עופר שכטר בדמותו של נסיך הבא להציל את הנסיכה הכבולה ונלחם במפלצת. תינוק הבמבה מדרבן ומעודד אותו להאמין בעצמו. הנסיך נלחם במפלצת בדרך שונה מהמצופה ע"י דיגדוג – הוא שולף נוצה ובעזרתה מנצח את המפלצת… הסוף כמובן חתום בנשיקה בין הנסיך והנסיכה. הסרטון ערוך בטכנולוגיה ייחודית המשלבת שחקנים חיים עם אנימציה ממחושבת.
לדבר זהבה מרטנוביץ', מנהלת שיווק חטיבת חטיפים באסם: "המסר שאנו רוצים להעביר לבני הנוער הוא שאפשר לפתור קונפליקטים ללא אלימות, אפשר לנצח בעזרת הומור ואהבה. כל שאתה צריך לעשות הוא לבטוח בעצמך ובכח הפנימי שלך. אנו רוצים להעביר מסר חשוב שניתן להצליח בחיים באופטימיות, בריקוד, בצחוק ולא באלימות".
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ,בקולנוע ועיתונות.