אסם- נסטלה משיקה דגני בוקר מולטי צ'יריוס לכל המשפחה

אסם-נסטלה משיקה את מולטי צ'יריוס – דגני בוקר מדגנים מלאים לכל המשפחה עשירים בערכים תזונתיים, הכוללים: תירס מלא, שיבולת שועל מלאה, אורז מלא וחיטה מלאה.


במקביל לצבירת הפופולאריות של דגני בוקר צ'יריוס בקרב ילדים, מרחיבה אסם את היצע דגני הבוקר שלה למשפחה כולה, עם מולטי צ'יריוס.


מהלך הפיתוח והשיווק של המוצר החדש מיישם את עקרונות "מתיחת המותג": מינוף ההכרה לה זוכה המוצר הוותיק בשוק דגני הבוקר לילדים והשם הטוב ממנו הוא נהנה – על מנת לבנות הצלחה חדשה בשוק המוצרים למשפחה כולה. מולטי צ'יריוס מהווה בחירה הגיונית למשפחות המבקשות לשלב בין איכויות תזונתיות גבוהות לטעם מעולה.


לדברי נילי צור, מנכ"לית חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם, "דגני הבוקר של אסם- נסטלה חדרו אל ארון המצרכים דרך העדפות הטעם של הילדים – ובזכות היתרונות התזונתיים שהפכו ברורים להורי הילדים האלה. עכשיו, אנחנו ממשיכים ומביאים מוצר בעל ערך תזונתי משופר שמתאים מבחינת טעמו לכל המשפחה- הורים וילדים".

סקר שנערך לאחרונה עבור משרד הבריאות מצא כי ישראלים רבים צורכים תפריט חסר, ואינם נהנים מכמות מספקת של סיבים תזונתיים, מינראלים דוגמת אבץ ומגנזיום, כמו גם ויטמינים מסוימים מקבוצת B. מולטי צ'יריוס תוכנן על בסיס ארבעה דגנים מלאים, על מנת לסייע באיזון חסר זה.

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס