אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון נבחר לאיש השיווק של חודש יולי

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בחברת פלאפון, נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי. עופר, 38, נבחר בזכות הובלת מהלך השקת רשת High Speed GSM. עופר עובד שמונה שנים בפלאפון מתוכם שנתיים וחצי בתפקידו הנוכחי. לפני כן שימש כמנהל אגף שיווק פרטי וכמנהל אגף מחקר ותכנון אסטרטגי.


בתחילת 2009 סיימה החברה לפרוס את רשת ה- High Speed GSM בהשקעה של כמיליארד שקל. האתגר שעמד בפני החברה היה למנף את השינוי הטכנולוגי לשינוי תפישתי של המותג, וכן להביא לצמיחה בכמות המנויים ובהכנסות בתקופה בה שורר מיתון עולמי. הודות להצלחת המהלך השיווקי של השקת הרשת החדשה, מונה כיום פלאפון מעל למיליון מנויים ברשת החדשה, והיא ממשיכה לצמוח בכל הפרמטרים העסקיים.



מהלך השקת הרשת החדשה זכה לפרסים רבים בהם בפרס האפ"י של תעשיית הפרסום הישראלית עבור אפקטיביות הקמפיין, פרס 'האריה השואג 2010' של תעשיית יחסי הציבור ו'קמפיין השנה 2010' של גלובס. סדרת סרטוני ההשקה שהוקרנו בטלוויזיה עד כה זכתה לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים, ובפרס קקטוס הזהב עבור הקריאייטיב הייחודי.



השקת רשת ה- High Speed GSM


פלאפון קיבלה החלטה אסטרטגית להגדיר את הציר מחדש ולמנף את היתרון הטכנולוגי שמעניקה רשת ה- High Speed GSM ליצירת הצעות ערך שיספקו לצרכנים RTB, דוגמת שיחות מחו"ל בתשלום של שיחה מקומית, דבר שאפשר לפלאפון לגייס לקוחות גדולים כמו IBM, אורקל ורפאל. כמו כן, השיקה החברה מודל חדש להורדת מוסיקה בדמי מנוי קבועים, את הMusix וכן ממשק טלוויזיוני ייחודי, ה-SUPER TV, המאפשר צפייה וזפזופ בסלולר בין ערוצי טלוויזיה, מוזיקה ו- VOD, וכן חבילות גלישה באינטרנט הסלולרי המבוססות לראשונה בישראל על מהירות הגלישה, עם אפשרות לגלישה במהירות של עד 15Mbps.



בחודש מאי השנה יצאה פלאפון במהלך שיווקי גדול נוסף; שדרוג הרשת החדשה לרשת + High Speed GSM המאפשרת את קצבי הגלישה המהירים ביותר בישראל. המהלך סומן כהצלחה שיווקית אף הוא, וכמנוע הצמיחה של החברה לשנים הקרובות.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים