אס. סי . גו'נסון משווקת המותג "רייד" – מותחת את המותג ומשיקה שני מוצרים חדשים בתחום ההדברה הביתית

חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד" – מתחום ההדברה, משיקה לראשונה בישראל שני מוצרים מהפכניים בשוק ההדברה הביתי. היקף ההשקעה כולל בהחדרת המוצרים לשוק עומד כ – 2.5 מיליון ₪, כאשר 1.5 מיליון ש"ח יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלוויזיה, פרסום רדיו ועיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה.


הקונספט שילווה את הפעילות הינו:"רייד נשק קטלני", – הדור החדש בקוטלי חרקים.

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס