אפטר שוק: רשתות השיווק נערכות לקראת סוכות. הדגש – פנאי ובידור

רשתות השיווק נערכות לקראת חג הסוגות ומתכוננות לאפטר שוק שאחרי מבול הקניות שהיה בערב חג ראש השנה. כבכל שנה, עיקר המאמצים השיווקים מופנה לעבר תחומי הפנאי והבידור.


מערכת Allmarketing מביאה את קצה הקרחון של ההערכות השיווקית לחג הגדול הבא.



פאר נדיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי אמר היום כי "אנו צופים גידול של לפחות 20% במבקרים ובפדיון כשהנהנות הגדולות הם רשתות המזון והקולנוע". לדבריו, "במהלך חוה"מ סוכות הקניונים הופכים ליעד בילוי אטרקטיבי למשפחות המחפשות אטרקציות לילדים ומטרתנו היא להשיק כמה שיותר פעילויות ייעודיות לילדים על מנת לפנות להורים יותר זמן לקניות".



אבי שומר מנכ"ל "צומת ספרים" אמר כי "אנו צופים גידול של חמישים אחוז במכירות הספרים במהלך חוהמ"ס כשעיקר הגידול מיוחס בעיקר לציבור הדתי, היוצא לחופשה, שכן כח הקנייה הממוצע שלו גדול בהרבה בהשוואה לקורא החילוני".



מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום פנסוניק, הדגיש מצידו כי "הנהירה המוגברת לקניונים, ירידת מחירי המסכים והחלפת שנת הדגם הם עיתוי מצוין עבור יבואני האלקטרוניקה לצאת עם מבצעים אטרקטיביים ולקיים ירידי מכירות". לדבריו, "במהלך חוה"מ אנו נקיים מספר ירידי מכירות בקניונים ברחבי הארץ, בניהם קניון חוצות המפרץ בחיפה שם יוצעו מוצרי החברה בהנחה של עד 50%".



פיני גולדשטיין, סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת ביתילי, המייצג את החברה הסביר כי "ימי החג הפכו ימי בחירה. עובדים רבים נמצאים בחופשה ומבלים את הימים ברשתות השיווק. במהלך חוהמ"ס תציע הרשת 25% הנחה על כל הקולקציות החדשות, כמו גם על האביזרים המשלימים לבית".



ענת נתיב, מנהלת השיווק בטויס אר אס, הרשת שממתינה בקוצר רוח ל"חגי הילדים", אמרה כי "חג סוכות הוא החג הפעיל ביותר אצלנו אחרי חג החנוכה. מדובר בחג של משפחות וילדים והרשת נערכת במבצעים מיוחדים".



עופר איתני, מנכ"ל רשת שטיחי כרמל אמר כי : "הרשת ממשיכה כמידי סוכות לערוך את מבצעי חיסול הקולקציות של 2006/7 הנמכרים ב-50% הנחה". לדבריו, "חג הסוכות הפך מזמן לחג השטיחים. החורף המתקרב והזמן הפנוי מאפשרים ללקוחות את הזמן לבדוק מה נמצא בחנויות ולממש את הקנייה".



ברשת סופר-פארם מאריכים את מבצעי החג עד לתום סוכות וממשיכים את התחרות מול הדיוטי פרי בהצעות מיוחדות על הבשמים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר