אפליקציית סלולר של דף הזהב מאפשרת דרוג של בעלי מקצוע

מערכת 2144 מבית דף הזהב, המרכזת בין שורותיה בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם בישראל ומאפשרת הזמנת תיקונים ושירותים לבית ולמשפחה, מוסיפה לאפליקציית הסלולר שירות חדש המדרג את בעלי מקצוע על פי על פי קריטריונים של איכות, נוחות במחיר ומהירות התגובה. הדירוג של אנשי המקצוע מתבצע כל העת על ידי רשת חברתית ענפה המנוהלת ישירות על ידי מקבלי השירות, כאשר נותני שירות שלא יעמדו בקריטריונים של הלקוח יודחו.



האפליקציה מתבססת על מערכת אינטרנטית המאגדת כ- 50000 נותני שירות ב 350 תחומי שירות שונים ומגוונים שהציבור צורך בחיי היום יום, ופועלת כמנוע איתור וחיפוש בעל בינה מלאכותית המשלב מספר קריטריונים יחד: איתור בעל המקצוע המתאים והזמין, קישורו המיידי, בתוך כדקה ללקוח, מזמין השירות לצד בקשת המלצה וחוות דעת ממקבל השירות אותה ניתן כיום לבצע באמצעות אפליקציית הטלפון הסלולארי באופן יזום על ידי המערכת.



טכניקת דירוג חדשה מאפשרת לעשרות אלפי לקוחות לדרג את נותני השירות ולהדיח את מי שלא נותן להם שירות שעונה על צורכיהם. השיטה שפיתחה 'דף הזהב' עבור השירות של 2144 מהווה את הדור הבא של מנועי החיפוש: מנוע חיפוש זה לא רק מחפש את המידע הרלוונטי, אלא מאתר את הפתרון האיכותי ביותר ודואג ליישומו המיידי.



אחד מיתרונותיה הגדולים של השיטה היא היכולת לדרג את נותני השירות באופן פרטני ואנונימי על בסיס מערכת המתקשרת עם הטלפון הסלולארי של מקבל השירות ושמאפשרת רק למקבל השירות לדרג את רמת השירות ומידת שביעות הרצון מנותן השירות, ישירות מהאפליקציה הסלולארית.



המערכת בודקת מי נותן השירות שקיבל את מיטב ההמלצות, בנוסף לאלגוריתם המשלב בחינת ותק, מספר עבודות שנסגרו, מהירות תגובה ועוד, מי נותני השירות שפועלים באזור המבוקש ומי מהם פנוי, כאשר הבדיקות נעשות תוך שניות ספורות באופן טכנולוגי אוטומטי, באמצעות טכנולוגיה ייחודית המשלבת מערכות שונות של מידע ואיתור. . בהסתמך על כל הבדיקות האלו היא מקשרת את המעוניין ישירות עם נותן השירות המתאים ביותר עבורו וכן מאפשרת לו לקבל מספר הצעות מנותני שירות מתאימים.

לאחר קבלת השירות מתבקש הלקוח לחוות את דעתו וזו מצטרפת למערך המידע שילווה את מקבלי השירות בעתיד על מנת להבטיח את השירות האיכותי והטוב ביותר.



לדברי יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב, ההוגה והיזם של שירות 2144: "שיטת הדירוג המשוכללת תגדיל את כמות המדרגים באפליקציה לכ- 50% מכלל המשתמשים מהלך זה יאפשר לציבור להיות חלק בלעדי מתהליך בבחירת ארסנל אנשי המקצוע, כך שיהיו מחויבים להעניק שירות ראוי ואיכותי ומצד שני למפות בצורה נוחה את אנשי המקצוע הפחות מוצלחים".



כיום מבוצעות כ- 500 קריאות שירות מוצלחות מידי יום באמצעות מערכת 2144 נתון זה מצביע על גידול של פי 7 במהלך השנה האחרונה . השימוש באפליקציה הסלולארית החדשה תאפשר נגישות מיידית וקלה לכל אחד ממקבלי השירות שיוכל לחוות את דעתו על נותני השירות ובכך לשכלל את המערך האיכותי של אנשי מקצוע שיעניקו מענה איכותי ומהיר לצרכן הסופי.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח