אפליקציית GLAMZ עלתה לאוויר לראשונה עם קמפיין "האישה והפטיש" וכעת ממשיכה את הפרסום בכיוון חדש והומוריסטי יותר. לשם כך גייסה את זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה, השחקנית נלי תגר, המוכרת מהסרט אפס ביחסי אנוש. בקמפיין החדש, שלוש דמויות מתחום הטיפוח: מעצבת שיער, מניקוריסטית וקוסמטיקאית (שאת כולן תשחק תגר)שכנראה לא הייתם רוצים שיתקרבו אליכם ובטח שלא ידאגו לכם לטיפול מפנק. ב-GLAMZ יבטיחו לכם בפרסומת שאצלם זה לא יקרה וכי הם דואגים לעשות עבורכם את הסינון המקדים של בתי העסק ולתת במה רק "לטובים ביותר".
הקריאיטיב וההפקה באמצעות מרקט מסטר הפקות, ואת תפקיד הבמאי תפס לא אחר מאשר אוהד פרח, הבמאי המוערך שחתום בין היתר על הסדרה "רמזור" (בעונה בה זכתה הסדרה ב"אמי" על הסדרה הקומית הטובה ביותר בעולם) ועל עוד שלל סדרות וסרטים מובילים. הקמפיין צפוי לעלות בסוף החודש וירוץ בטלוויזיה בערוץ 12 (קשת) ובערוצי הדיגיטל השונים.
קטי בלטמן, מנכ"לית GLAMZ: "אנו שמחים ומתרגשים לצאת לדרך עם קמפיין נוסף ובפרט שמחים על ההזדמנות לעבוד עם נלי תגר. מדובר בשחקנית מהשורה הראשונה, שהתחברה בקלות לערכי המותג והבינה את החשיבות והמשמעות של הגנה על הצרכן מפני בעלי מקצוע חובבנים. אנו סבורים כי יחד נוכל להמשיך ולפעול למען הפיכת תעשיית היופי בישראל לבטוחה יותר ונעימה יותר גם ללקוחות וגם לעסקים עצמם".