אפסון ישראל משיקה מרכז תמיכה טלפוני חדש בהשקעה של כ-500,000 ₪

אפסון ישראל ממשיכה במהלכים לייעול איכות השירות בישראל ומשיקה בימים אלה מרכז תמיכה טלפוני חדש, בהשקעה של כ-500,000 ₪ שיפעל מבניין משרדים בבני ברק.



מרכז התמיכה הטלפוני החדש של אפסון בישראל החליף את שירות התמיכה הקודם שהפעילה החברה בארץ, ומציע סגל רחב של תומכים מקצועיים עם אוריינטציה שירותית גבוהה, זמן תגובה מהיר ושעות פעילות מ-8:00 עד 18:00 (בשישי בין 8:00 ל-12:00). במקביל, תמשיך אפסון במתן שירות עד לבית הלקוח למגוון הרחב של מוצריה.



אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל: "מרכז התמיכה הטלפוני החדש יאפשר לנו להעניק שירות טוב יותר ללקוח ומצטרף למגוון הפעילויות שערכנו לחיזוק הקשר עם לקוחותינו ולשיפור איכות השירות בישראל. ברצוני לציין כי לאחרונה ערכנו קורס מיוחד לטכנאים שעברו הכשרה מיוחדת על ידי מדריכי אפסון אירופה כחלק מהעמקת הידע המקצועי של הטכנאים הפזורים ברחבי הארץ".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים