אקט שיווקי מקורי של בינת לרגל כנס בינת אקספו: האדם החושב

לרגל כנס "בינת אקספו 2007", שייערך ב- 27 לפברואר 2007 בתל-אביב, יזמה החברה הפקה מרהיבה של עיצוב 15 פסלי האדם החושב, בגובה מטר ושבעים כל אחד.



15 חברות הייטק מובילות: נורטל, רדוור, דל, אלאדין, בזק, צ'ק פוינט, EMC, ג'וניפר, רד, סימנטק, CA, מקאפי וחברות קבוצת בינת קיבלו מבינת פסל בדמות האדם החושב, והוזמנו לעצב אותו ברוח החברה ועל פי המסרים שלה. זאת בעזרת אומנים מהשורה הראשונה שבינת העמידה לרשותם – גל בר-קט, איה אלגון, ריטה לונדון, ג'ני ויינשטין, דוד הראל, דני כץ, מיה סרי, שחר פסיס ועוד רבים וטובים. את הפסלים תעמיד בינת תקשורת בכנס, למיצג מרהיב עבור המבקרים בכנס.



"פסל האדם החושב נבחר כפסל השראה לקבוצת רד-בינת", אומר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת. "הפסל מבטא מחשבה ויצירתיות ומבטא את מסר החדשנות והחשיבה על המחר שהציבה בינת כמסר העיקרי לשנת 2007".



הקונספט אשר הנחה את תהליך היצירה של רדוור בתהליך צביעת הפסל, התבסס בעיקר על האג'נדה המרכזית של החברה והצבעים המייצגים אותה. שלוש אבני היסוד המשקפות את ייחודם של מוצרי החברה הן: זמינות (ירוק), אמינות ביצוע (כתום) וביטחון (אדום).



דוגמא נוספת היא חברת צ'ק פוינט בחרה לעצב את הפסל בדמות מנהל (לבוש עניבה וחליפה) – המטפל בכל היבטי אבטחת המידע ויודע מה נעשה בארגון. הפסל מורכב מחלקי פאזל כסמל לפתרונות צ'ק פוינט המרכיבים יחד פתרון כולל לארגון.



בתמונה: פסל האדם החושב של חברת ג'וניפר נטוורקס, העוסקת בתחום רשתות התקשורת, אשר עוצב בדמותו של טווה הרשתות – ספיידר מן.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים