אקסטרה ריטייל בחרה ביהושע TBWA עבור מותגי נעמן, ורדינון ודיסני הום

אקסטרה ריטייל', קבוצת הקמעונאות של 'אלון רבוע כחול' בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA  לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה: נעמן, ורדינון ודיסני הום.

בין מותגי הקבוצה נמנים גם: בוניטה דה מאס, דיסני הום, אפרודיטה, GANTG-STAR SOHAMותכשיטי מגנוליה.

 

'אקסטרה ריטייל' בבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן מנהלת מחזור פעילות של כ-1 מיליארד ₪ בשנה בקירוב.

 

לדברי דודי כהן מנכ"ל קבוצת "אקסטרה ריטייל :בשנים האחרונות הודות לאיתנות הפיננסית מיישמת הקבוצה ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, שבאה לידי ביטוי בגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB<span ";"=""> המונה -כ 300 אלף חברים. אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".

<span ";"="">

נבו כרמי שותף בפרסום יהושע TBWA :"אנחנו גאים ונרגשים להירתם לטובת בניית האסטרטגיה השיווקית והפרסום למותגים המובילים בישראל בקטגוריות כלי הבית והטקסטיל".

אולי יעניין אותך

קים אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
יוטיוב שיווק
Naor
sodastream(4)
effie(2)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''