אקסטרה ריטייל', קבוצת הקמעונאות של 'אלון רבוע כחול' בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה: נעמן, ורדינון ודיסני הום.
בין מותגי הקבוצה נמנים גם: בוניטה דה מאס, דיסני הום, אפרודיטה, GANT, G-STAR, SOHAMותכשיטי מגנוליה.
'אקסטרה ריטייל' בבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן מנהלת מחזור פעילות של כ-1 מיליארד ₪ בשנה בקירוב.
לדברי דודי כהן מנכ"ל קבוצת "אקסטרה ריטייל :" בשנים האחרונות הודות לאיתנות הפיננסית מיישמת הקבוצה ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, שבאה לידי ביטוי בגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB<span ";"=""> המונה -כ 300 אלף חברים. אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".
<span ";"="">
נבו כרמי שותף בפרסום יהושע TBWA :"אנחנו גאים ונרגשים להירתם לטובת בניית האסטרטגיה השיווקית והפרסום למותגים המובילים בישראל בקטגוריות כלי הבית והטקסטיל".