אקסטרMדיום הוא הספר המקיף הראשון מסוגו בעברית, אשר מרכז מידע מקצועי ומקיף על אמנות השיווק ברשת: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ושיווק חוויתי, הקמת אתר, קידום במנועי חיפוש ועוד. בספר, שכתב אלון מוליאן ויוצא בימים אלו בהוצאת גלובס, נפרשים לאורך 225 עמודי צבע דוגמאות וניתוחים של מעל ל- 50 קמפיינים שעלו לרשת האינטרנט בשנים האחרונות בישראל וברחבי העולם.
כמו כן, מופיעה בו סקירה של הרגלי הגולשים הישראלים, וחותם אותו פרק רחב יריעה ובו רשימה של קישורים וספרים למידע נוסף ומילון מונחים מקיף.
רחלי איתן-קראוס, מנהלת הוצאת גלובס: " השיווק באינטרנט צובר תאוצה. הספר הינו ראשון מסוגו בארץ והוא נותן מענה לאנשי עסקים, אנשי שיווק וסטודנטים המעוניינים במידע מעשי ותיאורטי בתחום זה, בדגש על השוק הישראלי".
אלון מוליאן, מחבר הספר: "השיווק באינטרנט עדיין מזוהה בעיקר עם הבאנר הפרסומי, אך המציאות שונה לחלוטין. הספר מהווה למעשה מדריך למשתמש ומיועד לכל מי שרוצה להכיר את האינטרנט כזירה עסקית וצריך ללמוד איך משווקים ברשת. הספר מציג את מלוא הפוטנציאל ואת מגוון האמצעים לשיווק מותגים ברשת, מזווית מעשית. הוא כולל מאות טיפים, אזהרות ו"כללי אצבע" למשווק וכן עשרות דוגמאות מעשיות לקמפיינים מהשטח, שנכנסו לספר בזכות שיתוף פעולה מצד משרדי הפרסום המובילים בתחום".
קראוס-איתן: "השמועה על עשיית הספר פשטה די מהר בברנז'ה. לגלובס אף נעשו מספר פניות של גופים מסחריים שונים המעונינים בספר למטרות קידום מכירות, שיווק, לימוד ושי ללקוחות נבחרים".