ארגון מגדלי הדגים יוצא לפיילוט של מיתוג חנויות דגים

במקביל לקמפיין "דג ישראלי טרי" שעלה לאחרונה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, החל אתמול ארגון מגדלי הדגים בפיילוט למיתוג חנויות דגים, במספר מקומות בארץ. בשלב זה ימותגו כ- 14 חנויות מתמחות ובהמשך מתכננים בארגון להרחיב את המיתוג לחנויות נוספות וכן לעמדות המכירה ברשתות שיווק נבחרות.



בין היתר, נפרשו בחנויות שלטי הכוונה ומדבקות, נתלו מוביילים והוצבו עמדות ובהן מתכונים נבחרים על בסיס דגי בריכות ישראלים טריים. את מערך המיתוג עצבה והכינה חברת DF ייזום שיווק והפקה ועל הפרויקט כולו מפקחת חברת קקטוס תקשורת, המובילה את פעילות השיווק והמיתוג של הארגון.



אלי שריר, מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים: "מטבע הדברים, סימון דגים טריים הוא עניין מורכב וקשה לביצוע. מהלך המיתוג, שאנחנו מוציאים היום לדרך, נועד לאפשר לצרכן הישראלי לזהות ולדעת היכן ניתן למצוא ולרכוש את הדגים שלנו. כרגע אנחנו פורשים את ערכות המיתוג במספר חנויות כפיילוט ובהתאם לתוצאות נחליט כיצד ולאן אנחנו מרחיבים את המהלך, כאשר עוד לפני שהתחלנו בפעילות המיתוג, כבר קבלנו פניות מרשתות שיווק המבקשות לקחת בו חלק".

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת