תחת הכותרת "מצביעים על מה שחשוב" פועל הקמפיין הייחודי הפוך מהמקובל בתחום, וברוח ההתארגנות האזרחית-חברתית הוא מאפשר לתת ביטוי למגוון רחב של קמפיינים סביבתיים, תחת כותרת משותפת אחת. הקמפיין יימשך עד לבחירות לרשויות המקומיות, והוא מתקיים בתמיכת "הקרן לסביבה ירוקה".
לדברי נאור ירושלמי, מנכ"ל חיים וסביבה "למרות שעיריות רבות כבר פועלות בתחום הסביבתי, שיקולים סביבתיים טרם השתלבו בצורה הראויה בתהליכי קבלת ההחלטות במישור המוניציפלי. לצערנו ביישובים רבים הנושא הסביבתי הוא עדיין בגדר מס שפתיים ואנו רואים בבחירות הזדמנות לשינוי המצב". לדברי ירושלמי, הבחירות המקומיות יוצרות הזדמנות חשובה לקידום סדר יום סביבתי מקומי אמיתי, והקמפיין של ארגוני הסביבה נועד לעודד זאת. "היכולת של 130 ארגוני סביבה מכל רחבי הארץ לייצר ולהוביל קמפיין משותף מצביעה על כוחם והשפעתם על סדר היום בישראל" אומר ירושלמי.
לדברי אייל כרמי, מנהל הקריאטיב של השדרה-אג'נדה "בעוד שבקמפיין רגיל אנו מנסים לאחד ולזקק מסר אחד, הרי שבקמפיין זה ננקטת גישה שונה, המתאימה לרוח החברה האזרחית, ונותנת גג אחד לריבוי מסרים וסדרי עדיפויות. לצורך זה נבחר קונספט קריאטיבי בו מגוון דמויות מצביעות על סוגיות סביבתיות מקומיות שחשובות להן (אוויר, תחבורה ציבורית, פסולת, מיחזור וכו') וכל ארגון יכול למנף את הקמפיין למטרות שחשובות לו ולתחומי פעילותו. הקמפיין מתחשב בעובדה שלמרבית הארגונים אין משאבים כספיים והם פועלים בהתנדבות והוא נועד למצוא דרכים לאפשר לארגונים להשפיע גם ללא תקציב".