ארומה- מאחוריך: קצב צמיחה חסר תקדים לרשת cafe café

איש העסקים רונן נימני הכריז היום כי בחודשי הסתיו הקרובים צפויה רשת "cafe cafe" לפתוח 20 סניפים נוספים ברחבי הארץ אשר יהפכו את "cafe cafe" לרשת אשר מונה 50 סניפים בישראל. סה"כ סכום ההשקעה בסניפים החדשים עומד על כ- 5 מיליון דולר. בכך למעשה מקבלת הרשת גיבוי סופי למעמדה התחרותי מול שני השחקנים הגדולים בזירה – ארומה וקפה ג'ו.




למעשה רשת cafe cafe הופכת עם ההכרזה לרשת עם הקצב הצמיחה הגדול ביותר בשוק בתי הקפה בישראל. מתחילת שנת 2007 ועד כה פתחה הרשת כ- 20 סניפים חדשים ברחבי הארץ.



במקביל, מהרשת נמסר כי בכוונתה לפתוח סניפים נוספים, ועד סוף שנת 2008 לעמוד על 70 סניפים בישראל. בנוסף צפויה הרשת להתרחב גם מחוץ לישראל, ולפתוח סניפים נוספים במזרח אירופה וארה"ב.



נימני מציין: "אנו רואים עצמנו כרשת הקפה אשר מכתיבה את הקצב לשוק בתי הקפה בארץ ונותנת מענה בלעדי לצרכן בתי הקפה הישראלי החדש. פתיחתם של הסניפים בחודשים הקרובים הנו פועל יוצא ממגמת ההתרחבות מאסיבית של הרשת בכל הארץ, הצמיחה המהירה של הרשת נובעת מהפורמט המוצלח שבנינו הן לזכיינים והן לצרכן הישראלי המעוניין בחוויית בילוי מלאה. יתרה מזאת ניכרת עלייה חדה בביקוש לזיכיונות ברשת cafe cafe" בקרב יזמים."



20 הסניפים הנוספים אשר ימוקמו בסמוך למרכזי קניות ובילוי במיקומי PRIME , ובמקומות בהם לא קיימת תרבות בתי קפה יופעלו כאמור, באמצעות זכיינים. הסלוגן אשר מלווה את הרשת: "cafe cafe take your time" מבטא את המסר הערכי של הרשת המעודד את הלקוחות לשבת וליהנות מחוויית בית הקפה, בניגוד לתרבות ה –take away הנהוגה בשנים האחרונות בישראל.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס