ארטיזון הישראלית זכתה בפרס אימוץ החדשנות Tech Titans

חברת הסטארט-אפ הישראלית ארטיזון, זכתה בפרס על הטכנולוגיה שפיתחה בתחרות Tech Titans ("ענקי הטכנולוגיה") שהתקיימה בדאלאס על ידי ה- MTBC, שהנו ארגון סחר הטכנולוגיה הגדול ביותר בצפון טקסס (שהתל"ג שלה בסדר הגודל של קנדה או רוסיה).


התחרות השנתית היוקרתית מכירה בחברות טכנולוגיה וביחידים, שתרמו באופן בולט במהלך השנה האחרונה במישור המקומי ובתעשיית הטכנולוגיה בכלל.



הפרס הוענק לארטיזון ולאלכס זלצר, המנכ"ל, עבור "שימוש בטכנולוגיה שאפשרה פריצת דרך בצורה בה ניתן לצרוך מוצרי מזון בריאים מעסקים מקומיים, תוך שמירה על מחיר ועלויות שילוח מינימליים".



מדובר בטכנולוגיה אותה פיתחה ארטיזון לתכנון הפצת ההזמנות לארטיזנים השונים, לפי לוחות זמנים רלבנטיים להם ולהעדפותיהם של הלקוחות הסופיים. השופטים ציינו כי בפעילותה מאפשרת ארטיזון גישה לאוכל בר קיימא, ומביאה ללקוחות ולעסקים הקטנים המקומיים ערך רב.



ארטיזון ממשיכה להשקיע בפיתוח אלגוריתמים מתוחכמים לאופטימיזציית הלוגיסיטיקה, המאפשרים הוזלת עלויות בפתיחת ובתפעול השירות בכל עיר חדשה, מתוך הגישה שמהפכת הצריכה ברשת, מאפשרת לראשונה בעולם המודרני לצרוך אוכל בריא, מקומי, הגדל ומיוצר באופן בר קיימא. ארטיזון, המעסיקה 40 עובדים בישראל ו- 25 בארה"ב, ממשיכה לגייס חברים חדשים לצוות שלה בישראל, בתחומי פיתוח, אוטומציה, וניהול מערכות מידע.



החברה, שהוקמה ב- 2009, פיתחה פלטפורמת מסחר ברשת ומערכת שרשרת אספקה עבור ארטיזנים ובעלי עסקים קטנים בתחום המזון בארה"ב. ארטיזון מנהלת עבורם את ערוץ המכירות ברשת בכל הממדים – החל בגיוס הלקוחות וכלה בהפצה הפיזית.



ארטיזון פעילה בעיר דאלאס בטקסס כבר יותר מארבע שנים, ובשיקאגו למעלה משלוש שנים. בחודשים האחרונים החלה לפעול בדנוור, והיא מרחיבה פעילותה לערים נוספות בארה"ב. עד היום סיפקה ארטיזון כ- 125,000 משלוחי מזון לבתים.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח