יפעת מחקרי מדיה מתקדמים המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות – כי הכותרות קובעות!" בדקה את תדמית הקניונים ומרכזי הקניות בכותרות העיתונים היומיים.
דיזינגוף סנטר (יחס"צ: בר תקשורת) מוביל את רשימת הכותרות החיוביות עם 26 כותרות, מתוך 40 כותרות בסה"כ, אשר התרכזו בנושאים: יריד פורים שהכנסותיו יוקדשו לילדים עם סיכון, כניסה של אירוקה, עונות ועוד, המשביר שוכר עוד 3000 מטר, אינטרנט אלחוטי בדיזינגוף סנטר ועוד.
קניון ערים (יחס"צ: יפה אפרתי) הוא הקניון עם אחוז הכותרות החיוביות הגבוה ביותר (95%) בשנת 2004 והוא ממוקם במקום השביעי בטבלה עם 21 כותרות.
קניון ארנה (יחס"צ: רני רהב) מוביל את הטבלה באופן בולט עם 60 כותרות בעיתונות היומית. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, מוסר: "ארנה היה הקניון שזכה לרוב הכותרות החיוביות אך גם לרוב הכותרות השליליות. הכותרות החיוביות שבהקשרן אוזכר הקניון היו בנושא מיצג הלומנריום, אולפן האקדמיה לצחוק שנבנה בו, מתקן הטורנדו, כניסה של שיפודי התקווה, סניף קפהנטו של סקאל, קרביץ ועוד. הכותרות השליליות היו ידיעות על הורדת דמי השכירות והפסדים".
קניון ארנה הוא המפרסם השני בגודלו בקטגוריית הקניונים עם הוצאה ריאלית בפרסום של כ- 770 אלף דולר.
הקניון המוביל בפרסום ב- 2004 הוא דן דיזיין שלמרות השקעתו בפרסום לא זכה להיכלל ברשימת עשרת הקניונים המובילים בכותרות.
את המקום השלישי חולקים קניון רמת אביב ורשת ביג – מרכזיים מסחריים. כל אחד מהם קיבל 32 כותרות. קניון רמת אביב בלט בעיקר בתחום הפעילות העסקית: "רשם הכנסה שנתית בסך 66 מליון ₪", "אזורים במו"מ למכירת אחזקותיה בקניון רמת אביב" אך גם בתחום השיווק והפרסום: "טופ שופ פותחת חנות דגל בקניון רמת אביב", "רשת ה. שטרן פותחת חנות קונספט עם בר בקניון רמת אביב"
מראשית שנת 2005 , קניון רחובות זוכה במרבית הכותרות בעיתונות היומית. הוא נמצא בראש הטבלה עם 10 אזכורים, שרובם קשורים לסכסוכי בעלות עליו, מה שתורם לתדמיתו השלילית. קניון ארנה לא מצליח לשחזר את ההישגו משנת- 2004 וממוקם כרגע בסוף הטבלה.
במקום השני נמצא קניון רמת אביב: "ארומה תשלם 100$ למטר מרובע בקניון רמת אביב", "מדווח על גידול של 10% בפדיון", "המשביר לצרכן יקטין את החנות" ועוד.
במקום השלישי קניון שבעת הכוכבים בהרצליה: "למרות פתיחת ארנה, קניון שבעת הכוכבים מדווח על פריחה", "הקאמרי הרצליה בגרנד קפה בקניון שבעת הכוכבים" ועוד.
יעקובי מוסיף : "בעיתונות הדתית היומית לא נספרה כותרת לשום קניון מתחילת השנה".
| שם הקניון | סה"כ מספר הכותרות | כותרות חיוביות + % | כותרות שליליות +% | כותרות ניטרליות |
1 | קניון ארנה | 60 | 42 (70%) | 10 (17%) | 8 (13%) |
2 | דיזניגוף סנטר | 40 | 26 (65%) | 1 (3%) | 13 (33%) |
3 | רשת ביג – מרכזים מסחריים | 32 | 21 (66%) | 4 (13%) | 7 (22%) |
3 | קניון רמת אביב | 32 | 21 (66%) | 2 (6%) | 9 (28%) |
4 | קניון עזריאלי | 28 | 16 (57%) | 2 (28%) | 10 (32%) |
5 | קניון זהב | 25 | 19 (76%) | 2 (8%) | 4 (16%) |
5 | גרנד קניון- חיפה | 25 | 17 (68%) | 1 (4%) | 7 (28%) |
6 | קניון שבעת הכוכבים, הרצליה | 22
| 16 (73%) | 1 (5%) | 5 (23%) |
7 | קניון ערים – כפר סבא | 21 | 20 (95%) |
| 1 (5%) |
8 | קניון גבעתיים | 21 | 18 (86%) |
| 3 (14%) |