אשת השיווק של נובמבר: אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף


איגוד המפרסמים בחר באילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, כאשת השיווק של חודש נובמבר.


אילנה קאופמן אמרה לרגל הזכייה כי "הקבוצה השלימה לאחרונה מהלך של שינוי סוחף: סגרנו אחת מהרשתות שלנו, רשת העודפים 'ספרינט', הסבנו רשת אחרת, צמצמנו את הנהלת החברה בעשרה אנשים והחלפנו את צוות המעצבים, ובשורה התחתונה – הגענו לגידול של הרווח הנקי." עוד הוסיפה קאופמן כי "מכירות הקבוצה הסתכמו ב- 443 מיליון ₪ בתשעה החודשים הראשונים של השנה, והרווח הנקי באותה תקופה – ב- 35.6 מיליון ₪".



את התפיסה העסקית של אילנה קאופמן מאפיין השיווק לרוחב: "כשאתה פונה לקהלים שונים, אתה חייב לפנות באמצעות מותגים שונים", היא אומרת. קבוצת גולף כוללת כיום ארבע רשתות, עם 156 חנויות: גולף, גולף אנד קו, פולגת ואינטימה. אינטימה עברה שינוי לאחרונה כאשר במקום להתמקד בתחום הלבשה תחתונה לנשים – תחום בו תחרות המחירים נעשתה מאוד קשה – היא מתמקדת כיום בתחום הלבשת הפנאי ובגדי ים.



"ההתמחות שלנו היא ריטייל וניהול מותגים. ברגע שאנחנו מגדירים את עצמנו כך, זה מגדיל את האפשרויות שלנו. למעשה, אין לנו גבולות. היום ברשת גולף אנד קו, לדוגמה, אנחנו מוכרים את כל אותם דברים שנשים זקוקות להם עבור הבית ובני הבית, ושאותם הן קונות לבדן. מדובר בכלי מיטה ומגבות, בכלי בית, באביזרי אמבטיה, בגדי ילדים, ולאחרונה השקנו קו מוצרי טיפוח שנקרא גולף SPA, נכנסנו לתחום חדרי ילדים, ובעתיד אפשר להרחיב את זה לכיוונים אחרים.", היא מוסיפה.



אילנה קאופמן, מהנדסת מזון במקצועה, הייתה קניינית המזון של רשת השקם ("נהייתי מומחית לטעימות מזון. הפכתי את התחביב למקצוע."). נמצאת בקבוצת גולף כבר שנים רבות, מאז החלה את דרכה בחברה כמנהלת שיווק של טנגו, יבואנית ליוויס (בתפקידה זה נבחרה ע"י איגוד המפרסמים כאשת השיווק של חודש ספטמבר 1992). במשך שנה שימשה סמנכ"לית סחר ושיווק של הריבוע הכחול עד שנקראה על ידי בעלי המניות של גולף לשוב ולנהל את החברה.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים