איגוד המפרסמים בחר בנאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן, כאשת השיווק של נובמבר.
נאוה עינבר מופקדת על תחום ההסברה וההדרכה של האגודה למלחמה בסרטן, שתקציבו השנתי כ – 10 מיליון שקל, השלישי בגודלו, בתקציב הכולל של האגודה, שעמד השנה על 60 מיליון שקל. את ההצלחה השיווקית הגדולה ביותר היא רואה בהגברת המודעות בקרב הציבור לצורך לנקוט בצעדים למניעת סרטן – כמו גמילה מעישון, או מניעת חשיפה לשמש, ולגידול בנכונות הציבור לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד וסרטן המעי הגס.
לדבריה, השנה נעצר הגידול במספר הלוקים בסרטן העור ואף בקרב הנשים יש אפילו ירידה, בזכות הפנמת המסר ובאשר לגילוי המוקדם, "כיוון שסיכויי הריפוי תלויים בשלב שבו התגלה הסרטן, אנו משקיעים משאבים במטרה להעלות קמפיינים שיעודדו את הציבור לבצע בדיקה לאבחון מוקדם של סוגי הסרטן שגילויים המוקדם מביא לאחוזי ריפוי גבוהים ביותר, כגון סרטן השד וסרטן המעי הגס.
עינבר מוספה כי "הציבור מתרגל מהר לתוכן המסר לכן צריך לחדש ולרענן ולמצוא כיוונים ייחודיים עם יותר תעוזה, על מנת לא לאפשר לו להתעלם ולטמון את הראש בחול. גם החשש מפני סרטן, חוסר ידע או מידע מוטעה בנושא, מונעים מהם לקחת אחריות על בריאותם ולהיבדק, לכן עלינו עם קמפיין השדיים באמצעות גיתם, אשר במרכזו מצולם מקרוב חזה נשי, שגרם להנעה לפעולה של אלפי של נשים בריאות וצעירות לפנות אלינו. הקמפיין אולי הכעיס כמה נשים, אבל בהחלט בזכות כוחו הציל חיים. גם במהלך חודש המודעות לסרטן המעי הגס, בקמפיין בשיתוף משרד הבריאות, ההצלחה נמדדה באופן מיידי, במהלכו נענו בכל יום מאות שיחות במוקד המידע הטלפוני שלנו ובסוף החודש עמדנו על מספר שיא של 4,000 פניות!"
עינבר רואה חשיבות רבה ביצירת אפקט מצטבר של יחסי הציבור שגבר מאז החלה בתפקידה ובחיזוקו וביסוסו של המסר על ידי קמפיין פרסום יצירתי. "היום, סרטן כבר איננו "המחלה ההיא" והעיסוק בו עבר מהפכה שיווקית עם המון פתיחות והפך למקובל יותר בקרב הציבור הרחב. יותר ויותר חולים חושפים את סיפור הניצחון שלהם בכלי התקשורת ומהווים חלק בלתי נפרד מהזרוע השיווקית שלנו. גם ההתעניינות של הציבור בתחום הבריאות גברה, לפני כשנתיים פניתי לכל העיתונים והצעתי להם להוציא מוספים שיוקדשו למחלת הסרטן וישלבו תוכן בריאותי ומודעות פרסום, הצלחתי לשכנע את הארץ ואת מעריב והיום הם מבינים שצדקתי ומוכנים להוציא 6 כאלו בשנה. מסקר שערכה השנה הסתדרות הרפואית עלה כי 55% מהציבור נוהג להתעדכן במוספי בריאות ובנוסף כי 27% מהציבור היו רוצים לשמוע יותר בכלי התקשורת על בריאות, לעומת 14% על פוליטיקה".
נאוה עינבר משמשת בתפקידה למעלה משלוש שנים. מאחוריה שנים של ניסיון במשרדי יחסי הציבור של רני רהב, שם כיהנה כמשנה למנכ"ל ושל רוני רימון ובני כהן, אצלם שימשה כיועצת תקשורת. עינבר, חברה באיגוד המפרסמים בישראל וחברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. לדבריה התאהבה בתחום השיווק החברתי בעת שטיפלה, במסגרת המשרד של רהב, בקרן "אמץ לוחם". "אז החלטתי שהתפקיד הבא שלי יהיה בעמותה הפועלת בתחום החברתי. רציתי ללכת לעבודה כל בוקר עם תחושה של שליחות וכך הגעתי לכאן."
עינבר מוסיפה "פעם בשנה במסגרת מבצע "הקש בדלת", אנחנו פונים לציבור באמצעות המדיה וקוראים לו לפתוח את הלב ואת הכיס. השנה החלטנו להעניק לקמפיין יתר שקיפות, על מנת לתת לתורמים הפוטנציאלים תחושת שיתוף אמיתית ולהסביר כי התרומה שלהם מאפשרת לנו להציל חיים ואף פרטנו בסרטון בטלוויזיה ובמודעות בעיתונים כי התרומה מאפשרת לנו לממן מחקרים, לרכוש מכשירים רפואיים חדשניים לטיפול בחולי הסרטן, לתמוך כספית בחולי סרטן נזקקים ועוד מגוון פעילויות מצילות חיים".