איגוד המפרסמים בחר בנאוה רביד, מנכ"ל לוריאל ישראל, כאשת השיווק של ספטמבר.
על פי הנחיות מפורשות של לוריאל העולמית, החברה-האם של לוריאל ישראל, אין מוסרים נתונים מספריים על הקפי מכירות או נתחי שוק. אך מומחי שיווק וגורמים מוסמכים בענף הקוסמטיקה מוסרים כי לוריאל ישראל הראתה שיעורי גידול דו-ספרתיים בתקופה בה מכהנת נאוה רביד כמנכ"ל, והיא המובילה בשוק בתחומי פעילותה.
נאוה רביד מסבירה את הגידול וההצלחה באופטימיזציה מוצלחת של מערך השיווק להרגלי הצריכה הישראליים. "בעוד שבחו"ל הדגש הוא על פרסום, הישראליות אוהבות יותר את הקשר האישי עם דיילות היופי. כשהמכירות שלנו הפכו ל"נעזרות דיילת" – לצד השקעה מאסיבית גם בחלקים אחרים של תמהיל השיווק – חל שינוי מהותי בהיקף המכירות".
לוריאל העולמית – חברה בת מאה שנים בערך, עם מחזור של 14 מיליארד יורו ב-2004 ורווח שנתי של יותר משני מיליארד יורו – רכשה את סוכנות לוריאל בישראל בשנת 1996 והקימה את החברה-הבת, שהבעלות עליה מתחלקת בין החברה האם – 93% לבין בעלי מניות פרטיים – 7%. יו"ר לוריאל ישראל הוא גד פרופר. בין המותגים של לוריאל: לוריאל פריז, הלנה רובינשטיין, לנקום, וישי, ומותגי הבישום של ארמאני, רלף לורן וקשרל. מותג ייחודי ללוריאל ישראל הוא Natural Sea Beauty שגם אותו רכשה החברה העולמית. אלה מוצרים הבנויים על בוץ ומינרלים מים המלח, והם מפותחים במעבדות החברה בפריז.
נאוה רביד, 55, נשואה פלוס שניים, משמשת מנכ"ל לוריאל ישראל מזה שנתיים וחצי. לפני כן ניהלה את חטיבת מוצרי היוקרה של החברה והיא עובדת בחברה כבר 14 שנה. היא בוגרת אוניברסיטת תל אביב בכלכלה וסוציולוגיה ובוגרת תוכנית CEDEP למנהלים בכירים בפונטנבלו, צרפת.