אתה לא סופרמן, אתה בונה אתרים

כ-1000 בוני אתרים הפועלים כיום בארץ נדרשים להיות סופרמנים. לא פחות. יחד עם מתן שירות לצרכיהם של לקוחותיהם הם נדרשים לשלוט בדיספלינות מרובות בהן: בניית האתר, תפעול מערכת ניהול תוכן, קידום ושיווק האתר במנועי חיפוש, ממשק משתמש וכו'.



בין בוני האתרים שפועלים בארץ יש מומחים בבניה, יש מומחים בעיצוב וממשק, יש מומחים בקידום וביצוע תהליכי SEO, שיווק SEM ויש מומחים בכתיבת תוכן. אין הרבה שיכולים לספק את מכלול השירותים תחת קורת גג אחת ומשום כך, נוצרים פערי ציפייה ומהם נובעים עימותים רבים עם הלקוחות.



כשהלקוח נפגע, מי שככל הנראה נפגע יותר הוא דווקא בונה האתר והרציונל מאוד פשוט: לקוח שהשקיע בעבר הרבה מאוד כסף באתר אינטרנט שלא החזיר את ההשקעה הוא לקוח שלא יתקדם עם הטכנולוגיה. שלא יעשה שימוש במודולים חדשים. שלא יחשוב על תחזוקה ושדרוג אתר האינטרנט שלו. לקוח כזה לעולם לא יהיה לקוח קבוע, ובעולם העסקי, כשכל כך קשה לגייס לקוחות חדשים, לקוחות קיימים הם הם מנוע הצמיחה. רווחיות אמיתית ניתן להשיג בקלות מלקוחות קיימים.



אז מה אפשר לעשות כדי להפוך לקוח קיים ללקוח מרוצה שחוזר ומתעדכן ומבקש עוד? כמו כל דבר בחיים – להכיר במגבלות. לא להתעקש על דרך ולא לעבוד עם הראש בקיר. בניית אתרים הוא תחום שירותי ולא תחום טכנולוגי, עליכם להתמקד בלמכור ללקוחות ולספק שירות הולם. בוני אתרים חייבים להפנים שהתמחותם היא בבניית אתרים. מוכשרים ככל שיהיו, אין להם דרך מקצועית אמיתית להבטיח ללקוח שלהם אתר שיתמוך בכל הסטנדרטים המקצועיים ובכל התקנים. אין להם את המומחיות הנדרשת כדי להבטיח שאתר האינטרנט שהם בונים יעמוד איתן למול כל איומי אבטחת המידע שרק משתכללים עם השנים. בעיקר, אין להם את הפריבילגיה להפסיד כסף. וכן, לפעמים זה מה שקורה.



מתוך התחרות העצומה על כל לקוח פוטנציאלי, הרצון להראות שהם דווקא כן יכולים, לפעמים אולי מתוך אגו שלא מאפשר להכיר במגבלות, מתוך רצון לשמור על הלקוח שלא יעבור לאיש מקצוע נוסף או אחר – הם פשוט מפסידים כסף ופוגעים בתדמית מקצועית של הענף כולו.



בכל העולם כבר מפנימים. המודל העסקי השתנה ויותר בוני אתרים מבינים שכדי לשרוד בג'ונגל העסקי שבו כל מתכנת זוטר הופך בונה אתרים, הם צריכים נקודת פתיחה טובה יותר.



הבחירה בבית תוכנה טכנולוגי שמספק את הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט, בתבניות מוכנות וגמישות, עם מגוון כלים מקצועיים, היא הבחירה שמאפשרת לבוני האתרים להתמקד בליבת העסקים שלהם – בניית אתרים. הם לא צריכים להשקיע שעות ארוכות בכתיבת קודים לשפות שנות, לגלריות תמונות, לטפסים נוספים ולשירותי ערך מוסף. הם לא צריכים לבזבז שעות מיותרות של בדיקת תאימות אתר האינטרנט שהם בונים למגוון הדפדפנים הקיים ברשת. הם לא צריכים לחשוש מפריצה לאתר שבנו. הם יכולים סופסוף להתפנות ולשרת את הלקוח שלהם. לענות לכל בקשה שלו. לכל דרישה. להוכיח ללקוח שבחר בהם שעשה השקעה נבונה. שהם, בוני האתרים, יודעים, בזכות הפלטפורמה הרחבה שאיתה עם עובדים, לתת לו מענה ולהוכיח לו שאתר האינטרנט שבנו עבורו יודע לעבוד ברשת האינטרנט בשבילו, בזמן קצר, ללא תקלות ועם אפשרויות שדרוג ועדכון כל כך רבות שהלקוח פשוט יהיה מרוצה.



*הכותב הוא מנכ"ל Websplanet-Pro, ספקית פלטפורמת בניית האתרים וניהול התוכן הגדולה בישראל.

אולי יעניין אותך

website1
dorit-singer1
F0_0316_0200_DROR
template-1599667_640
crush
desktop-accessibility-preferences-1294499_640

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח