אתר הילדים "יו-יו" מוביל בדירוג רשימת אתרי האינטרנט לילדים בישראל

אתר הילדים "יו-יו" מוביל בדירוג רשימת אתרי האינטרנט לילדים בישראל. האתר, המהווה את אתר הדגל של רשת KidsMedia, עקף בדירוג של גוגל טרנדס את שני אתרי הילדים שנחשבו למובילים בקטגוריה. האתר עבר את כמות החשיפות היומיות שיש באתרי הילדים שנחשבו למובילים בקטגוריה, האתרים טיפו ומומו.


באתר "יו-יו" נעשתה השקעה עצומה בתחום התוכן בחודשים האחרונים והוא נהנה כיום מלמעלה מ 50 אלף גולשים צעירים שמבקרים בו מידי יום, וכן מ 20 מיליון דפים נצפים בחודש. בין האזורים הפופולאריים באתר קיים אזור מפותח מאד של משחקים לכל גיל, סרטונים מצחיקים , בדיחות ותמונות מצחיקות. בעת האחרונה פותחו אפליקציות משחק שונות בשיתוף עם פייסבוק. האתר מכיל כיום מעל 30 פינות תוכן , כאשר הגולשים יכולים למצוא תכנים מגוונים ורבים שלא תמיד נמצאים באתרים המתחרים. בין הפינות המאפשרות לגולשים להעלות תכנים בעצמם: פינת סקרים, פינת שאלונים, פינת בניית אתרים ,בהן הגולש יוצר ומעצב לעצמו את הסקר, שאלון, ואתר אינטרנט אישי.


החופש הגדול והחגים הקרבים הם כמובן מנוע משמעותי בתנועה לכל אתרי הילדים. משך הזמן הממוצע שילדים מבלים באתר "יו-יו" עלה מ 0.6 שעות ביום ל כ 1.8 שעות.


היקף שוק הפרסום לילדים באינטרנט בישראל נאמד בכ 250 מיליון ש"ח בשנה. לעומת זאת בארה"ב היקף הפרסום לילדים גדל מ 100 מיליון דולר בשנות ה- 90 והגיע ליותר מ 3.6 מיליארד דולר בשנת 2009.


ההוצאות על ילדים במסגרת המשפחתית רק גדלות בשנים האחרונות. ישנן מספר מגמות המשפיעות על הגידול בהוצאות על ילדים במסגרת זו. כיום גודל המשפחה קטן יותר ובמשפחות רבות שני ההורים מנהלים קריירה, כך שההכנסה הפנויה גדלה. בנוסף, בעקבות היעדרות ההורים מהבית לצורך קידום הקריירה האישית, חשים ההורים רגשי אשמה שמוחלפים בהגדלת ההוצאות למתנות ומוצרים אחרים.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת